تیم فوتبال استقلال که در پایان هفته بیست و هفتم با ۴۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، نسبت به عملکرد خودش در فصل گذشته آمار ضعیف‌تری دارد.
کد خبر: ۵۸۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶ 10 April 2018

به گزارش تابناک : تیم فوتبال استقلال تهران هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر را هم پشت سر گذاشت با ۴۷ امتیاز بعد از پرسپولیس و ذوب آهن در رده سوم جدول جای گرفت تا از شانس خوبی برای تکرار عنوان نایب قهرمانی فصل گذشته‌اش بهره مند باشد. آبی پوشان در حالی با این شرایط در جدول قرار دارند که مقایسه عملکرد این تیم در ۲۷ هفته فصل جاری با ۲۷ هفته فصل قبل نشان می‌دهد در عمل ضعیف‌تر بوده و قدری پس‌رفت داشته است.

آبی پوشان که فصل گذشته با علیرضا منصوریان شروع خوبی نداشتند، رفته رفته شرایطشان بهتر شد و در نهایت لیگ را با عنوان نایب قهرمانی تمام کردند. آبی پوشان در پایان هفته بیست و هفتم فصل گذشته با ۱۴ پیروزی، ۹ مساوی، ۴ شکست، ۴۱ گل زده و ۲۴ گل خورده بعد از پرسپولیس در رده دوم قرار داشت. این در حالی است که این تیم در این فصل با ۱۳ پیروزی، ۸ مساوی و ۶ شکست ۴۷ امتیاز کسب کرده و بعد از پرسپولیس و ذوب آهن در رده سوم جدول قرار دارد.

در مقایسه این عملکرد آبی پوشان تنها در فاز دفاعی در این فصل نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشتند. خط دفاعی استقلال در ۲۷ هفته فصل گذشته ۲۴ گل خورده بود و در این فصل ۱۵ گل خورده است که این یعنی ۹ گل خورده کمتر. این در حالی است که خط حمله آبی پوشان فصل گذشته ۴۱ گل به ثمر رسانده بود و در این فصل ۳۸ بار گلزنی کرده است. آبی پوشان فصل گذشته در چنین هفته‌ای بهترین خط حمله لیگ را در اختیار داشتند و در این فصل بعد از پرسپولیس و ذوب آهن سومین خط حمله قوی لیگ را در اختیار دارند.

آبی پوشان فصل گذشته را در نهایت با ۵۷ امتیاز به اتمام رساندند و باتوجه به این که این تیم در پایان هفته بیست و هفتم ۴۷ امتیازی است، حتی با فرض این که هر سه بازی باقی مانده‌اش را با پیروزی به اتمام برساند باز هم جمع امتیازاتش به ۵۶ رسیده و نمی‌تواند امتیازات فصل گذشته اش را تکرار کند.

البته باشگاه استقلال فصل گذشته از پنجره نقل وانتقالاتی نیم فصل محروم شد و کادر فنی این تیم نتوانست برای نیم فصل دوم تیمش را ترمیم کند در حالی که در این فصل باشگاه استقلال توانست دو خرید خارجی برای نیم فصل انجام دهد. 

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار