مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان گفت: در ایام نوروز خوشبختانه روستاهای استان هیچ‌گونه مشکل کمبود آب نداشته و ساکنان روستاها با آسودگی تعطیلات خود را سپری کردند.
کد خبر: ۵۸۸۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴ 09 April 2018

به گزارش تابناک : عبدالحمید حمزه پور صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با توضیحی در خصوص خدمات‌دهی به روستاییان در ایام نوروز بیان کرد: تیم‌هایی برای خدمات‌رسانی به روستاییان در صورت بروز اتفاق و یا مشکل به‌صورت شبانه‌روزی آماده بودند که خوشبختانه این ایام بدون بروز هیچ‌گونه مشکلی سپری شد.

وی در ادامه توضیح داد: با توجه به اینکه سال گذشته یکی از کم بارش ترین سال‌های استان بود و در حال حاضر نیز با خشک‌سالی روبه‌رو هستیم تمامی تلاش خود را برای عدم بروز مشکل آبی در روستاها به کار بستیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: مشکل کمبود منابع آبی یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های استان هرمزگان است که امیدوارم بتوانیم با همراهی همه مردم در مصرف بهینه و تغییر الگوی مصرف مشکلات را پشت سر بگذاریم.

حمزه پور خاطرنشان کرد: در سفر رئیس محترم جمهور به استان نیز مصوبات خوبی را توانستیم در حوزه تأمین منابع مالی در راستای تکمیل مجتمع‌های روستایی داشته باشیم.

کام ساکنان روستای جایین با آبرسانی به این روستا در سال جدید شیرین شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی هرمزگان از رفع کمبود آب و بازسازی شبکه‌های داخلی روستای جایین از توابع شهرستان حاجی‌آباد خبر داد.

حمزه پور در این خصوص بیان داشت: روستایی جایین با داشتن جمعیتی بالغ‌بر هزار و ۴۷۵ نفر با کمبود شدید آب روبه‌رو بود. با لوله‌گذاری و خط انتقال به طول هزار و ۳۰۰ متر، حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث شبکه برق به طول ۳۰۰ متر، اصلاح و بازسازی شبکه داخلی به طول چهار کیلومتر مشکل کمبود اهالی این روستا مرتفع شد.

این مقام مسئول در توضیحات خود درباره میزان اعتبار انجام این پروژه نیز عنوان کرد: میزان اعتبار انجام این پروژه پنج میلیارد و یک‌صد میلیون ریال بوده است.

حمزه پور تصریح کرد: به دلیل خشک‌سالی‌های پی‌درپی همچنین کمبود بارش در استان در سال جدید نیز با مشکلات کمبود آب مواجه هستیم که باید با تغییر الگوی مصرف و مدیریت مصرف آن مشکلات را پشت سر بگذاریم.

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار