مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)هرمزگان از کمک سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی مردم نوع‌دوست این استان در جشن نیکوکاری امسال به نیازمندان خبرداد.
کد خبر: ۵۸۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 07 April 2018

به گزارش تابناک : علی الهیاری در جمع خبرنگاران به جایگاه ویژه کار خیر و کمک به نیازمندان و محرومین نزد خداوند، عنوان کرد: وظیفه ما در کمیته امداد توسعه فرهنگ نوع‌دوستی و ترویج همدلی، انفاق، احسان و نیکوکاری در جامعه است.

 

وی، افزود: مردم نوع‌دوست استان هرمزگان در قالب جشن نیکوکاری سال ۹۶، سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

 

الهیاری، با اشاره به رشد ۸۳ درصدی میزان کمک‌های خیران در اسفند ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال ۹۵، اظهار کرد: این کمک‌های مردم نوع‌دوست موجب افزایش کیفیت خدمت‌رسانی به جامعه هدف و اثربخشی آن در سفره نیازمندان در آستانه سال نو شد.

 

وی با اشاره به اینکه رویکرد مدیریتی این نهاد گفتمان سازی همدلی در مجموعه به‌منظور افزایش زمینه‌های خدمت‌رسانی اثربخش به جامعه هدف است، بیان کرد: همه باید برای از بین بردن فقر و کاهش آن در حد توان خود به نیازمندان خدمت کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان افزود: طی سال 96 در طرح اکرام ایتام نیز توسط حامیان نیکوکار مبلغ 15 میلیارد تومان به ایتام و محسنین کمک کردند.

 

 

 

منبع : شبستان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار