کد خبر: ۵۸۶۱۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۱ 05 April 2018

تابناک /خبر خوش برای داماشی ها پیش از دیدار برابر شهرداری بندرعباس پایان دوران مصدومیت سعید باقرپسند است

به گزارش «دی اسپورت»، عصر فردا و در هفته ششم مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم در بندرعباس تیم فوتبال شهرداری این شهر میزبان داماش گیلان است.خبر خوشحال کننده برای داماشی ها اما پایان دوران مصدومیت سعید باقرپسند مهاجم این تیم است که به دلیل مصدومیت از ناحیه ساق پا چندین ماه دور از میادین بود.

 

داماش که از نظر تعداد گلهای زده به نسبت رقبا آمار ضعیف تری داشته در مرحله اول به دلیل مصدومیت سعید باقرپسند و سعید مرتضوی دو مهاجمش در این پست با مشکلاتی مواجه شد و حتی در چند بازی آزاد جعفرزاده که پست تخصصی وی مهاجم نیست در این پست برای داماش به میدان رفت.

 

با این حال خبر بازگشت سعید باقرپسند به میادین می تواند خبر خوشحال کننده ای برای داماشی ها باشد.سعید مرتضوی دیگر مهاجم مصدوم داماش نیز از ابتدای مرحله دوم با رفع مصدومیت برای داماش به میدان رفته.بدین ترتیب پس از مدت ها کادرفنی داماش می تواند از هر سه مهاجم تخصصی خود استفاده کند و بنابراین داماشی ها برای اولین بار در مرحله نهایی با خط حمله ای کامل به مصاف حریف می روند.

 

دیدار تیم های شهرداری بندرعباس و داماش گیلان در هفته ششم مرحله نهایی مسابقات لیگ دسته دوم ساعت 16 عصر فردا در استادیوم خلیج فارس بندرعباس برگزار می شود و با توجه به شرایط جدول هر دو تیم برای صعود به لیگ دسته اول در بازی فردا محکوم به کسب هر 3 امتیاز هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار