به گزارش تابناک قزوین به نقل از مهرقزوین
قزوین- سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر کشور گفت: دهیاران با عضویت در جمعیت هلال احمر به عنوان نیرو‌های امدادگر و بازوی قدرتمند در حوادث غیرمترقبه در فعالیت‌های این جمعیت مشارکت می‌کنند.
کد خبر: ۵۸۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸ 29 March 2018

سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر کشور:
دهیاران در فعالیت امدادی جمعیت هلال احمر مشارکت می کنند

قزوین- سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر کشور گفت: دهیاران با عضویت در جمعیت هلال احمر به عنوان نیروهای امدادگر و بازوی قدرتمند در حوادث غیرمترقبه در فعالیتهای این جمعیت مشارکت می کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، حبیب درگاهی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان که در سالن کنفرانس جمعیت هلال احمر قزوین برگزار شد اظهار کرد: مردم قزوین همانند سابق با کمک به زلزله زدگان کرمانشاه برگ زرینی در کارنامه تاریخی مردم خیر این خطه ثبت کردند که بیانگر پیشتازی مردم این استان در عرصه امداد رسانی است.

وی با اشاره به نامگذاری سال به‌عنوان سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی رهبر فرزانه انقلاب افزود: حمایت از تولید داخلی بزرگترین اقدام برای حل مشکل بیکاری است که با اطاعت از مقام معظم رهبری و استفاده از کالای ایرانی می توان گامی بلندی در ایجاد اشتغال کشور برداشت.

درگاهی با بیان اینکه جمعیت هلال احمرحلقه اتصال توان توانمندان و نیاز نیازمندان است، ادامه داد: استفاده از خدمات داوطلبان در حوزه درمان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در سال جاری است.

وی افزود: در استان قزوین گام‌های موثری در حوزه درمان برداشته شده و دستور العمل هایی تدوین شده که به استان‌ها ابلاغ خواهد شد.

 

راه‌اندازی اتاق‌های اندیشه ‌ورزی در کشور

سرپرست سازمان داوطلبان هلال احمر کشور بیان کرد: راه اندازی اتاق‌های اندیشه ورزی و حرکت به سمت استفاده از نیروی داوطلب حداکثری در اولویت برنامه های امسال جمعیت هلال احمر کشور است.

امضای پیش نویس تفاهم‌نامه تبدیل «دهیار به نیروی امدادگر در روستاها»

وی از امضای پیش نویس تفاهم‌نامه تبدیل «دهیار به نیروی امدادگر در روستاها» خبر داد و گفت: براساس این تفاهم نامه دهیاری‌ها می توانند بازوی قدرتمند در حوادث غیر مترقبه باشند که در این زمینه بزودی تفاهم‌ نامه‌ای با مدیرکل روستایی استانداری قزوین و جمعیت هلال احمر امضا خواهد شد.

درگاهی بیان کرد: داوطلبان به عنوان سرمایه‌های واقعی جمعیت هلال احمر محسوب می شوند که در استان قزوین سه هزار و ۳۰۰عضو داوطلب و ۲۰۰ کارمند اصلی مشغول فعالیت هستند.

 

وی یادآورشد: فعالیت‌های خیرخواهانه‌ای که امروز شاهد تحقق آن از سوی مردم نوع‌دوست و با فرهنگ ایران اسلامی هستیم، در قالب‌های مختلف از جمله، حرکت‌های جهادی، تشکیل مجمع خیرین و سایر فعالیت‌های نوع‌دوستانه صورت می‌گیرد.

در پایان این نشست ضمن تقدیر از اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر، فاطمه نجفی مدیرکل امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری قزوین به عضویت جمعیت هلال احمر درآمد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار