رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم از برگزاري اردوی مشترك بازیکنان منتخب استان‌هاي منطقه 6 كشور به ميزباني هیأت قم خبر داد.
کد خبر: ۵۸۳۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 27 March 2018

به گزارش تابناک قم،محمد عموئیان اظهار کرد: تیم‌های تنیس روی‌میز استان‌های قم، مرکزی، قزوین و همدان در منطقه 6 پینگ‌پنگ کشور حضور دارند و اردوی آنها از امروز به میزبانی خانه تنیس روی‌میز مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم آغاز شد.

وی با اشاره به حضور ۱۸ پینگ‌پنگ باز تیم‌های این منطقه در قم، ابراز کرد: برنامه‌های آماده‌سازی این نفرات زیر نظر محسن شیشه‌گرها به مدت چهار روز در قم برگزار می‌شود و هیأت تنیس روی‌میز تمام تمهیدات لازم و امکانات مورد نیاز را برای برگزاری مطلوب این اردو در نظر گرفته است.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده با حضور مسوولان هیات‌های این منطقه، دو روز آغازین این اردو به تمرین مشترک پینگ‌پنگ بازان اختصاص دارد و روز سوم این اردو نیز به مسابقه تیمی اختصاص دارد، ضمن اینکه در روز چهارم مسابقه انفرادی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه به تیم‌ها و نفرات برتر این اردو جوایزی اهداء خواهد شد، اضافه کرد: این نخستین اردوی مشترک هیات‌ها در سطح مناطق تنیس روی‌میز کشور است که با توجه به رویکرد جدید فدراسیون در فعال کردن مناطق و برگزاری مسابقات، اردوها و کلاس‌های آموزشی تشکیل شده است.

عموئیان با بیان اینکه میلاد عابدینیان از کاشان و پرهام فهام نیز در این اردو حضور دارند، افزود: بازیکنان تنیس روی‌میز قم در این اردو سیدمحمدمعین منتظری، سیدعلی سجادیان، علی اخوان، محمدجواد جباری، محمد محمدی و محمدحسن حبیبی به مربیگری آقای مقیمی هستند.

وی افزود: بازیکنان قزوین در این اردو مهیار بهنام‌نژاد، کیارش زین‌العابدین، پویا جوادی، سینا حکیما، ایلیا جهان‌فر، امیرحسین ذوالقدر و یاسین اصفهانی به مربیگری محسن شیشه‌گرها و بازیکنان تیم مرکزی امیررضا ملکی و امیرکمال آبادی هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار