مدیر سازمان تعاون روستایی هرمزگان گفت:در راستای خرید حمایتی محصول از گوجه‌کاران بیش از ۲ هزارتن محصول از کشاورزان هرمزگان خریداری شد.
کد خبر: ۵۸۱۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 19 March 2018

به گزارش تابناک : سیروس اسدپور با اشاره به نقش مهم سازمان تعاون روستایی در حمایت از کشاورزان بیان داشت: برای جلوگیری از خسارت به کشاورزان در مواقع بحرانی این سازمان بر اساس تصمیمات اتخاذ شده به یاری کشاورزی می‌شتابد و محصولات آنها را خریداری می‌کند.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح خرید حمایتی گوجه فرنگی از کشاورزان گفت: خرید حمایتی گوجه‌فرنگی از کشاورزان هرمزگانی از نیمه اسفندماه آغاز شده که در این رابطه چندمرکز خرید در شهرستان‌های هرمزگان راه‌اندازی شده است.

اسدپوربا اشاره به راه اندازی مراکز خرید حمایتی گوجه فرنگی در بندرعباس و میناب افزود: محصول گوجه فرنگی برای خارج از هرمزگان هر کیلوگرم ۳۷۰ تومان خریداری می‌شود و این در حالی است که هزینه حمل محصول خریداری شده به خارج از هرمزگان پرداخت می‌شود.

وی افزود: محصول گوجه فرنگی بصورتبسته بندی سبد از کشاورزان تحویل و به کارخانجات خارج استان ارسال می شود.

اسدپوربا اشاره به خرید  بیش از ۲ هزار تن محصول از گوجه‌کاران هرمزگانی گفت: در راستای خرید حمایتی محصول از گوجه‌کاران هرمزگان از ابتدای خرید تاکنون ۲هزار و ۱۰۰ تن محصول گوجه از کشاورزان هرمزگانی خریداری شد.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار