مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: پذیرش و اسکان نوروزی فرهنگیان در مدرسه های سطح این استان آغاز شده و تا 13 فروردین 97 ادامه دارد.
کد خبر: ۵۸۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 19 March 2018

به گزارش تابناک : دانش هاشمی پور روز دوشنبه در حاشیه بازدید از فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان افزود: امسال 418 مدرسه در قالب 3 هزار و 160 کلاس درس با امکانات و تجهیزهای لازم برای اسکان نوروزی فرهنگیان سراسر کشور آماده شده است.
وی بیان داشت: تجهیزهای مورد نیاز و هم چنین اقلام بهداشتی و حفاظتی در همه مدرسه ها تامین است و کلاس‌ ها به تناسب درجه بندی به کولر، یخچال، تلویزیون، فرش و سایر امکانات مجهز هستند.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان اظهارکرد: مدرسه های ستاد اسکان فرهنگیان استان در مجموع ظرفیت اسکان بیش از 50 هزار مسافر را دارد.
هاشمی پور گفت: یکهزار و 98 عامل اجرایی در 17 منطقه آموزشی و شهرستان های هرمزگان به مسافران نوروزی خدمات رسانی می کنند.
وی یادآورشد: پذیرش شدگان در ستادهای اسکان فرهنگیان هرمزگان و هم چنین عوامل اجرایی و فضاهای اسکان نوروزی زیر پوشش بیمه‌ قرار دارند.
این مسوول ادامه داد: ظرفیت ها و امکانات آموزش و پرورش هرمزگان به همه فرهنگیان کشور تعلق دارد و این نهاد با همه توان و ظرفیت خود پذیرای مسافران فرهنگی است.
در نوروز 96 در مجموع 248 هزار نفر در قالب 73 هزار و 881 خانوار و 742 هزار و 326 نفر روز از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان هرمزگان بهره مند شدند.

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار