استاندار هرمزگان گفت: نیاز است برنامه های فرهنگی سالانه در هرمزگان تدوین شود و این برنامه ها باید اولویت ها و محورهای مشخصی داشته باشند.
کد خبر: ۵۷۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵ 14 March 2018

به گزارش تابناک : فریدون همتی در پنجاه و هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان هرمزگان با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها دبیرخانه این شورا نیست بلکه دستگاه محوری این شوراست، عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مسئولیت فعال کردن کمیته ها و تهیه محتوای مناسب برای جلسات شورای فرهنگ عمومی را بر عهده دارد چون بیشترین مباحث فرهنگی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی متمرکز است.

وی خواستار تشکیل اتاق فکر با حضور صاحب نظران فرهنگ و هنر هرمزگان شد و افزود: از طریق این اتاق فکر باید مولفه های حوزه فرهنگی احصا شود و بررسی کنیم که این مولفه ها چه وضعیتی در جامعه دارند تا برای رفع مشکلات فرهنگی نسخه مناسب در نظر بگیریم.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: اگر در طول سال روی چند موضوع و محور مهم فرهنگی متمرکز شویم کارها تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

همتی با بیان اینکه نیاز است براساس جامعه هدف هر دستگاه برای آنها برنامه ریزی در حوزه فرهنگ انجام شود، اظهار داشت: نیاز است برنامه های فرهنگی سالانه در هرمزگان تدوین شود و این برنامه ها باید اولویت ها و محورهای مشخصی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اگر ساختار مناسبی در این شورا حاکم کنیم، به نتایج بهتری دست خواهیم یافت.

 

 

 

منبع : ذاکرنیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار