استاندار هرمزگان گفت: باشگاه های هرمزگان باید در تیم های ورزشی خود از بازیکنان بومی این استان استفاده کنند تا این امر به یک جریان سازنده برای رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی استان تبدیل شود.
کد خبر: ۵۷۸۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶ 13 March 2018

به گزارش تابناک : دکتر فریدون همتی در دیدار با اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه ورزشی گامرون بندرعباس با تاکید بر اینکه باید شرایط برای رشد استعدادهای بومی ورزش هرمزگان فراهم شود، عنوان کرد: لازمه رشد استعدادها، شناسایی مناسب آنها و فراهم کردن امکانات برای شکوفایی استعدادهاست که باید این کار در تمامی رشته های ورزشی فعال در هرمزگان انجام شود.

وی ادامه داد: باشگاه های هرمزگان باید در تیم های ورزشی خود از بازیکنان بومی این استان استفاده کنند تا این امر به یک جریان سازنده برای رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی استان تبدیل شود.

استاندار هرمزگان افزود: برنامه هایی برای حمایت از رشته های ورزشی دارای استعداد مناسب در هرمزگان مد نظر داریم که فوتبال نیز از جمله این رشته های پراستعداد و دارای علاقه مند بسیار در این استان است.

همتی ضمن ابراز خرسندی از حضور بازیکنان بومی در تیم فوتبال گامرون بندرعباس، بیان داشت: استفاده از بازیکنان بومی در این تیم می تواند به شناخته شدن آنها در سطح کشور کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: ما در حد توان حمایت و پشتیبانی لازم را از تیم فوتبال گامرون انجام خواهیم داد تا این تیم با کمک بازیکنان بومی هرمزگان بتواند از لیگ دسته سوم فوتبال کشور به لیگ های بالاتر صعود کند و موجب نشاط و شادابی مردم و جوانان این استان در عرصه ورزش شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گامرون بندرعباس نیز در این دیدار، اظهار داشت: تیم فوتبال گامرون بندرعباس به طور کامل از بازیکنان بومی هرمزگان تشکیل شده و در حال حاضر در لیگ دسته سوم فوتبال کشور حضور دارد.

محمد پورمحسن افزود: در تلاش هستیم تا با نیروسازی و کادرسازی مناسب، این تیم بتواند سال آینده به لیگ دسته دو و با برنامه ریزی مناسب طی سالیان بعد به لیگ دسته یک و لیگ برتر کشور صعود کند.

 

 

منبع : برنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار