دروازه‌بان پیشین استقلال گفت که العینی‌ها با توجه به آنالیز خوبی که از آبی‌پوشان داشتند، راه‌های نفوذ این تیم را بستند.
کد خبر: ۵۷۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰ 13 March 2018

به گزارش تابناک : هادی طباطبایی درباره دیدار استقلال و العین امارات که با تساوی یک بر یک به پایان رسید, اظهار داشت: بازی فوق‌العاده خوب و جانداری بود. العین را نسبت به بازی قبلِ دو تیم خیلی متفاوت‌تر دیدیم و دلیل آن هم اضافه شدن بازیکنان جدید این تیم بود که در بازی قبل غایب بودند. باید به عمر عبدالرحمن اشاره کنیم که در این بازی بهترین نقش را ایفا کرد. عبدالرحمن در تاکتیک‌های تیمش مؤثر بود و به‌عنوان یک بازیکن آزاد در رأس مثلث‌ تیم العین به‌خوبی با سایر بازیکنان ارتباط برقرار می‌کرد.

 

وی عنوان کرد: العین به‌خلاف بازی گذشته در این بازی سعی می‌کرد که از بالا پرس کند تا استقلال را با توجه به فشار زیاد هواداران از دروازه خودش دور نگه دارد. با توجه به این شرایط, استقلال باید سعی می‌کرد که توپ را به دروازه‌ حریف نزدیک کند که این امر با عملکرد خوب العینی‌ها روبه‌رو شد و اجازه این کار به آنها داده نشد، علاوه بر این, العین با آنالیز خوبی که کرده بود, فرصت‌ ضدحمله را از استقلال گرفت.

 

پیشکسوت استقلال با اشاره به وضعیت و صدرنشینی این تیم در جدول گروه D گفت: استقلال خیلی خوب است و در این بازی هم فوق‌العاده بود. کاملاً به صعود این تیم امیدوارم چون این توانایی را دارد و می‌تواند در بازی‌های آینده نیز امتیازات خوبی بگیرد. العین, اصلی‌ترین حریف استقلال در گروه بود که دو تساوی مقابل این تیم کسب کرده است. در بازی رفت استقلال مقابل العین برنده بود و آنها فقط به‌لطف داوری موفق به کسب یک امتیاز شدند.

 

 

 

 

منبع : تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار