مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: شهرداری های این استان برای اجرای طرح های عمرانی به درآمدهای دولتی و جزئی متکی نباشند.
کد خبر: ۵۷۸۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 12 March 2018

به گزارش تابناک : ابراهیم رستم گورانی روز دوشنبه در همایش شهرداران هرمزگان افزود: شهرداری ها باید به دنبال درآمدهای پایدار باشند که طرح های مشارکتی و گردشگری ظرفیت های خوبی برای کسب درآمد هستند.
وی بیان داشت: شهرداری ها برای ایجاد درآمد پایدار باید ظرفیت های گردشگری را در هرمزگان شناسایی کنند و بدنبال جذب سرمایه گذار باشند.
مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی هرمزگان یاد آور شد: در احداث نمادهای شهری باید به وضعیت جغرافیای شهر، فرهنگ زندگی و پوشش مردم شهر و همچنین مبحث اقتصادی آن توجه کرد.
رستم گورانی اضافه کرد: بیشتر شهرهای هرمزگان از داشتن نمادها در میدان های شهری محروم هستند و شهرداران باید هرچه زودتر اقدام لازم را در خصوص اجرا و نصب آن ها انجام دهند.
وی با تاکید بر مشارکت شهروندان در احداث نمادهای شهری خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه طراحی و ساخت نمادهای شهری می تواند ایده های بسیار خوبی را به شهرداران ارائه دهند، لذا باید از این ظرفیت استفاده شود .
هم اکنون 927هزار از جمعیت میلیون و776 هزار نفری هرمزگان در 38 شهر استان ساکن هستند.
بیشترین تراکم جمعیت شهری در ناحیه مرکزی و متمایل به شرق استان هرمزگان است که 70 درصد جمعیت شهری در این ناحیه مستقر هستند.

 

 

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار