رئیس‌جمهوری آمریکا به معتمدانش گفته است که قصد دارد کمتر به کارکنانش متکی باشد چرا که باور دارد آنها گاها توصیه‌های بدی می‌کنند و قصد دارد از غرایزش پیروی کند.
کد خبر: ۵۷۷۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸ 11 March 2018
به گزارش تابناک : به گفته منابع مطلع دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا معتقد است با پیروی از غرایزش همچون پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند موفق شود. ترامپ پیش از این هم علنا گفته بود خودش را بهترین مشاور می‌داند.

او در کمپین انتخاباتی گفت: در درجه اول با خودم صحبت می‌کنم، چون خودم ذهن خوبی دارم و خیلی چیزها گفته‌ام.
اینگونه اقدامات یکجانبه ترامپ منجر می‌شود آسیب‌پذیری او بالا برود. کارکنان ارشد در حال خروج از کاخ سفید هستند و تحقیقات روسیه هنوز ادامه دارد و ترامپ با سوالات بی‌پایانی درباره ارتباط جنسی با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن روبروست.

گمانه‌زنی درباره تصمیم‌گیری‌های یکجانبه ترامپ ادامه دارد. به عنوان نمونه سارا هاکبی، سخنگوی کاخ سفید با رد این مساله که تصمیم ترامپ برای دیدار با کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی عجولانه بوده گفت: "این بخشی از کمپین کنونی است که برای بیش از یکسال در جریان بوده است." کلیان کانوی، مشاور کاخ سفید هم می‌گوید ترامپ نقطه‌ نظرات متفاوت را دریافت کرده است!

این در حالی است که یک مقام مطلع می‌گوید عصر پنج‌شنبه یک مقام کره‌جنوبی با مشاور امنیت ملی آمریکا و سایرین دیدار کرد و پس از آن، ترامپ از این مقام درباره یک دیدار اخیر با رهبر کره‌شمالی سوال کرد. این مقام کره‌جنوبی هم گفت که کیم می‌خواهد با ترامپ دیدار کند و ترامپ هم فورا پذیرفت! این اولین باری نیست که ترامپ یکه‌تاز میدان می‌شود و در اعتماد به کارکنانش تردید می‌کند.
 
 
 
 
منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار