عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‎های در دست انجام به منظور ارتقاء شاخص‎های آموزشی هرمزگان گفت: خوشبختانه امروز این استان در مسیر بهبود این شاخص ها قرار دارد.
کد خبر: ۵۷۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ 11 March 2018

به گزارش تابناک : محمد آشوری در مراسم اختتامیه جشنواره جابر ابن حیان در منطقه شهاب قشم که در سالن ورزشی روستای گورزین برگزار شد، اظهار داشت: رشد و توسعه آموزشی حاصل شده در استان حاصل تلاش مجموعه‎های مختلف به ویژه فرهنگیان است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی موتور محرک توسعه هر جامعه‎ای است، خاطرنشان کرد: از همین رو باید از نیروی انسانی متعهد و فعال حمایت و پشتیبانی کرد.

آشوری در بخش دیگری از صحبت‎های خود با بیان اینکه ایران اسلامی دارای سرمایه‎های عظیم در بخش‎های مختلف از جمله حوزه پژوهش و علم است، گفت: امروز به مدد همین سرمایه‎ها، شاهد انجام شدن کارهایی هستیم، که به خیال برخی‎ها به دلیل برخی محدودیت‎های کشور از سوی استکبار جهانی، ممکن نبود.

آشوری اظهار کرد: زمانی هرمزگان بسیاری از شاخص‎های آموزشی استاندارد فاصله داشت و جمعیت تحصیل کرده در این استان بسیار اندک بود، اما با پیروزی انقلاب اسلامی و تلاش‎های صورت گرفته، امروز شاهد حضور استعدادهای بسیاری از استان در محافل علمی دنیا، کشور و استان هستیم.

 

 

منبع : بازخبر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار