بازیکن و مربی پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که این تیم می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.
کد خبر: ۵۷۷۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶ 11 March 2018

به گزارش تابناک : علی چینی درباره عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: استقلال از لحاظ فنی نمایشی خوب و منطقی در این سه بازی داشت و خوب هم امتیاز گرفت. آنها در دور برگشت هم در دو بازی میزبان هستند و می‌توانند از این موضوع نهایت استفاده را ببرند. البته بازی بعدی با العین هم مهم است و از هواداران متعصب استقلال می‌خواهم که ورزشگاه آزادی را پر کنند. استقلال اگر این بازی را ببرد صعودش به مرحله حذفی قطعی خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا استقلال می‌تواند در آسیا قهرمان شود؟»، خاطر نشان کرد: ما در ابتدای فصل زمانی که در این تیم بودیم بازیکنانی خوب و چند بازیکن نخبه جذب کردیم، چون این روزها را می‌دیدیم که استقلال باید در آسیا بازی کند. این بازیکنان توان تیم را بالا بردند و استقلال کمبودی از لحاظ مهره ندارد. من معتقدم که اگر استقلال بدشانسی نیاورد در این فصل به فینال لیگ قهرمانان آسیا خواهد رسید.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه آیا استقلال باید برای فصل بعد شفر را حفظ کند یا دنبال مربی دیگری باشد، اظهار داشت: وقتی شفر در استقلال نتیجه گرفته است، چرا مسئولان باشگاه نباید او را حفظ کنند؟! نظر من این است که شفر باید در استقلال بماند، ولی اگر این مربی هم یک روز در استقلال به بحران رسید، باید او را حمایت کنند نه اینکه حاشیه بسازند.

 

 

 

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار