سرمربی تیم پرسپولیس اعلام کرد تیمش برای بازی با الوصل مشکل خاصی ندارد و می خواهد با برد از امارات برگردد.
کد خبر: ۵۷۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴ 08 March 2018

به گزارش تابناک : برانکو ایوانکوویچ در حاشیه آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به امارات برای دیدار با الوصل صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:
باید ریتم خودرا ادامه دهیم
می خواهیم به بهترین شکل سال جاری را به پایان برسانیم و هواداران را شاد کنیم. با این امتیازهایی که می گیریم صعودمان را تقریبا قطعی کنیم. می دانیم کار سختی داریم اما هدفمان را می شناسیم و به دنبال آن هستیم. می خواهیم ریتم خود را اینطور ادامه دهیم و مثل بازی قبلی ظاهر شویم.
می خواهیم با بهترین شرایط به استقبال نوروز برویم
همه بازیکنان به جز مصلح سالم و سلامت هستند. طاهرخانی و مسلمان هم کسالت مختصری داشتند که امروز تمرین کردند و آماده هستند. امیدوارم همه سرحال باشند و با بهترین شرایط به استقبال نوروز برویم.
الوصل حریف آسانی بود؟
قبل از هر چیزی ما مقابل الوصل خوب بودیم. اینکه برخی بازیکنان نبودند یا بودند، نسبی است. ما هم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بدون 4 ملی پوش خود بازی کردیم. ما خوب بازی کردیم و با کیفیت کار کردیم و اجازه ندادیم ما را با خطر روبه رو کنند. حتی می توانستیم با نتیجه بهتری ببریم. آنها بازیکنان جدید و جوانی داشتند و دیدید که چقدر بازی سختی داشتیم.
به پیشنهاد ازبکستان فکر نمی کنم
من از جاهای مختلفی تماس دارم. 6 ماه است که تیم ملی ازبکستان دنبال سرمربی است. برای همه مربیان پیشنهاد می آید، اما من مربی پرسپولیس هستم و این مهم ترین مساله است. به هیچ چیز دیگری هم فکر نمی کنم.

 

 

 

منبع : نوآوران 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار