قیمت انواع سکه امروز در بازار تهران با کاهش مواجه شد.هر دلار آمریکا نیز با اندکی کاهش با قیمت ۴ هزار و ۴۹۱ تومان به فروش رسید.
کد خبر: ۵۷۶۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹ 08 March 2018

به گزارش تابناک : هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز در بازار تهران با یک هزار و ۸۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته یک میلیون و ۵۸۹ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد. سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۹ هزار تومان افت قیمت یک میلیون و ۵۵۳ هزار تومان معامله شد.
همچنین نیم سکه بهار آزادی با ۳ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ۷۷۷ هزار تومان به فروش رسید و ربع سکه ۴۹۲ هزار تومان قیمت خورد که نسبت به روز گذشته تغییری نداشت.
بر این اساس سکه گرمی امروز در بازار با ۱۱ هزار تومان رشد قیمت در مدت مشابه ۳۴۱ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱۰۰ تومان افت ۱۴۹ هزار و ۷۰۰ تومان داد و ستد شد.
به نوشته ایبِنا، صرافی‌های پایتخت امروز هر دلار آمریکا را با یک تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۴۹۱ تومان فروختند. همچنین هر یورو با رشد ۳۰ تومانی در مدت مشابه ۵ هزار و ۶۲۴ تومان و هر پوند نیز با ۱۱ تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته به قیمت ۶ هزار و ۹۰۳ تومان معامله شد.

جدول نرخ ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)

 

 

 

 

منبع : بنکر 

برچسب ها: قیمت سکه ، نرخ دلار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار