رئیس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: عامل برداشت غیر مجاز از حساب بانکی در بندرعباس شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۷۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ 05 March 2018

به گزارش تابناک : علی اصغر افتخاری در این خصوص افزود: با مراجعه یکی از شهروندان بندرعباس به پلیس فتا موضوع برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش را مطرح کرد که رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان داشت: با بررسی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که برداشت 40 میلیون ریال در قالب انتقال از حساب و به صورت اینترنتی از حساب شاکی صورت گرفته است.
رئیس پلیس فتا هرمزگان اظهار کرد: با انجام اقدام های فنی و تخصصی متهم به هویت «ب.ب» شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی و با رعایت اصل غافلگیری متهم در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد. 
افتخاری با اشاره به اینکه در بازجویی انجام شده، متهم به بزه انتسابی خود اعتراف کرد، افزود: شاکی عابر بانک خود را در اختیار متهم قرار داده و اقدام به فعال سازی رمز دوم آن کرده و با توجه به اینکه شاکی اس ام اس بانک خود را فعال نکرده بود، اقدام به برداشت از حساب وی کرده است.
وی توصیه کرد: شهروندان توجه داشته باشند به طور حتم اس ام اس بانک خود را فعال نمایند تا در صورت انجام تراکنش ‌های ناشناس از حساب متوجه شوند. 
این مسئول بیان داشت: مهم ‌ترین مراجع برای آموزش فضای مجازی، سایت پلیس فتا است و شهروندان در صورت مواجه با مورد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت یاد شده و یا شماره تلفن 07621821961 اطلاع‌ رسانی نمایند.
وی ادامه داد: عابر بانک ‌ها مانند پول نقد است و باید نکات امنیتی را در هنگام استفاده از آنها رعایت کرد.

 

 

منبع : ایرنا 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار