کد خبر: ۵۶۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵ 13 February 2018

اگر به دنبال آب و هوای مطلوب در ایام نوروز هستید سامانه هوشمند خرید بلیط هواپیما به شما استان هرمزگان را پیشنهاد می کند. در ایام نوروز با توجه به آب و هوای مطلوبی که دارد بسیار شلوغ و البته کمی گران تر از روزهای گرم است. هرمزگان از مناطق گرم کشور است اما جاذبه های گردشگری زیاد این استان به خصوص در جزایر دیدنی آن، گرما را تا حدودی به دست فراموشی می سپارد. استان هرمزگان با مساحت های حدود 68 هزار متر مربع و با وجود شهرستان ها، شهرها و روستاهای زیبا از جمله مرکز آن شهر بندرعباس و البته وجود جزایر متعدد که مهم ترین و محبوب ترین آنها می توان به جزایر کیش و قشم اشاره کرد که نوروز هر سال یکی از محبوب ترین مقصدهای مردم هستند.

اطلاعات پرواز فرودگاه بندرعباس تنها با یک کلیک

اطلاعات فرودگاه بندرعباس          

 با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و حجم بالای تقاضاها شما میتوانید برای داشتن اقتصادی ترین سفر و برای تهیه بلیط هواپیمای بندرعباس بلیط خود را از میان پروازهای چارتری و سیستمی وب سایت جاینت رزرو کنید. بندرعباس مرکز استان هرمزگان، یکی از مهم‌ترین شهرهای جنوبی ایران و بزرگ‌ترین بندر کشور است.

زمان و تعداد پرواز فرودگاه بندر عباس

 فرودگاه بندرعباس در حال حاضر در حدود 31 پرواز در روز حدود 217 پرواز در هفته دارد که در مسیرهای تهران، مشهد، شیراز، اصفهان، اهواز، کیش و در دیگر مسیرهای داخلی و خارجی انجام میگیرد. یکی از پرترددترین مسیرهای پروازی بندرعباس به تهران است که همه روزه از بندرعباس به تهران و بالعکس از تهران به بندرعباس پرواز وجود دارد.

 که شما میتوانید بلیط هواپیما بندرعباس تهران را با ایرلاین های ایران ایر، ماهان و آسمان در هر ساعتی از شبانه روز رزرو کنید. یکی دیگر از مسیرهای شلوغ و پرتردد این فرودگاه مسیر بندرعباس به مشهد و بالعکس است. بندرعباس- مشهد در فاصله 1060 کیلومتری از یکدیگر قرار دارند که مدت زمان پرواز میان این دو شهر در حدود یک 1:31 دقیقه است که این میزان ممکن است بسته به آب و هوا یا مسیرهای هوایی متغیر باشد. شما میتوانید در روزهای شنبه، چهارشنبه، جمعه با ایرلاین کیش ایر بلیط هواپیما مشهد بندرعباس یا بلیط هواپیما بندرعباس به مشهد بگیرید. همچنین شما میتوانید در وب سایت هوشمند جاینت در قسمت اطلاعات پرواز فرودگاه بندرعباس از دیگر مسیرهای پروازی، زمان پرواز و دیگر ایرلاین ها مطلع شوید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار