خبر خوش برای قمی ها
با ورود یک جبهه هوای سرد به قم، دمای هوای تا 10 درجه سانتیگراد زیر صفر کاهش پیدا کرده و پیش بینی می شود از اواخر روز شنبه و بامداد یکشنبه بارش برف و باران آغاز شود. با توجه به وزش باد و کاهش دما برای روزهای یکشنبه تا پایان هفته آینده، شهروندان با اتخاذ تدابیر لازم از هر گونه خسارت های احتمالی جلوگیری کنند.
کد خبر: ۵۵۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۴ 25 January 2018

 

به گزارش تابناک قم، مدیرکل هواشناسی قم با اشاره به کاهش دما از ابتدای هفته آینده در این استان گفت: با ورود یک جبهه هوای سرد به قم، دمای هوای تا 10 درجه سانتیگراد زیر صفر کاهش پیدا کرده و پیش بینی می شود از اواخر روز شنبه و بامداد یکشنبه بارش برف و باران آغاز شود.

یحیی زارع اظهار داشت: با توجه به بررسی نقشه های هواشناسی پیش بینی می شود از ظهر شنبه هفتم بهمن ماه جاری، وضعیت هوای استان ابری باشد و بارش نزولات جوی را در بیشتر نقاط شاهد باشیم.

وی با بیان این که بارش ها در ابتدا به صورت باران خواهد بود، افزود: با برودت قابل توجه دما بویژه در ارتفاعات استان، بارش ها به صورت برف خواهد بود و انتظار داریم بارش ها از ساعت های اولیه بامداد روز یکشنبه در سطح شهر قم نیز به صورت برف باشد.

مدیرکل هواشناسی قم با تاکید بر ضرورت آمادگی همه جانبه دستگاه های خدماتی و امداد رسان برای مواجهه با سرمای هوا گفت: با توجه به وزش باد و کاهش دما برای روزهای یکشنبه تا پایان هفته آینده، هوای سردی را برای قم پیش بینی می کنیم، از این رو همه باید با اتخاذ تدابیر لازم از هر گونه خسارت های احتمالی جلوگیری کنند.

زارع همچنین کمینه و بیشینه دمای قم در روز جاری را به ترتیب یک درجه سانتیگراد زیر صفر و 16 درجه سانتیگراد بالای صفر عنوان کرد و گفت: برای روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری، کمینه دمای هوا صفر درجه سانتیگراد و بیشینه آن نیز بین 15 تا 17 درجه خواهد بود.

 

 

برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:
 
https://telegram.me/www_tabnakqom_ir
 
https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار