دغدغه جالب معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: باید دلیل تاثیر پذیری برخی گروه های جوان از تبلیغات مسموم و عناصری رشد یافته در دامن استکبار جهانی از جمله سلطنت طلب ها بررسی شود.
کد خبر: ۵۴۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 07 January 2018

به گزارش تابناک یزد، محمدعلی طالبی در نشست ستاد دهه فجر استان یزد با یادآوری معرفی بیشتر انقلاب به نسل جوان ، افزود: در باره شناخت، آرمان ها و شعارهای انقلاب به کودکان، دانش آموزان و دانشجویان کم کاری شده است.
وی اظهار کرد: انقلاب با جامعیت خود، مطالبه های مشروع چند صد ساله مردم ایران در حرکت ضد استعماری و استکباری از جمله انقلاب مشروطیت و نهضت ملی شدن صنعت نفت که البته در برخی موارد اهداف مردم به انحراف هم کشیده شد، نمایندگی کرد و به موفقیت رسید.
وی با تاکید بر لزوم توجه به شعارهای اصلی و اساسی انقلاب و روح پیام های انقلاب شامل انسجام و وحدت ملت برای پایداری انقلاب، ادامه داد: باید بر اساس آرمان های انقلاب با واکاوی عملکرد چهار دهه اخیر، در خصوص نقاط ضعف تجدید نظر و نقاط قوت تقویت شود.
به گزارش ایرنا، معاون استاندار یزد با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در آیین های دهه فجر و واگذاری امور به آنان تصریح کرد: انقلاب ایران مردمی بود و بقا و دوام آن نیز بستگی به حضور مردم دارد، از این رو تا حد ممکن باید اجرا و تصمیم سازی امور مختلف به مردم و تشکل های مردمی واگذار شود.
طالبی همچنین توجه به خلاقیت و نوآوری در برنامه های دهه فجر را خواستار شد و افزود: معرفی انقلاب باید با ابزار و زبان نو و استفاده از روش های جدید و اثرگذار صورت گیرد و برنامه های ابتکاری و خلاقانه مورد توجه باشد.
وی با قدردانی از همکاری دستگاه های امنیتی، انتظامی، سپاه، بسیج و دستگاه قضایی در شورای تامین استان در خصوص ناآرامی های اخیر گفت: رفتار هوشمندانه این دستگاه ها سبب شد تا تنش و مشکلی در این خصوص در استان نداشته باشیم و پیام مشترک همه مردم وحدت، انسجام و تعهده به نظام و مقام معظم رهبری است.
در این نشست در باره وظایف و فعالیت های کمیته های زیرمجموعه ستاد دهه فجر بحث و تبادل نظر شد.
این کمیته ها شامل انجمن ها و تشکل های مذهبی، ارتباطات و اطلاع رسانی، ایثارگران، اقلیت ها، اصناف و بازاریان، بانوان و خانواده، بسیج و نیروهای مسلح، پشتیبانی، «نظارت، ارزیابی و هماهنگی فرمانداران»، دانشجویی و استادان، روستایی و عشایری، فرهنگیان و دانش آموزان و فضاسازی و خدمات شهری است.
فضای مجازی، قرآن و نهج البلاغه، فرهنگی و هنری، کارگری و کارفرمایی، کتاب و کتابخوانی، کودک و نوجوان، مراسم، مساجد، ورزش و جوانان، همیاری و مشارکت های مردمی، نهادها و سازمان ها، اقتصاد مقاومتی و طرح و برنامه، قضایی، امنیتی و احزاب و تشکل ها نیز دیگر کمیته های زیرمجموعه ستاد دهه فجر استان یزد است.
12 تا 22 بهمن ماه به عنوان دهه فجر انقلاب اسلامی ایران نامگذاری شده است.
با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 22بهمن سال 1357به رهبری حضرت امام(ره) که با حضور گسترده طیف های مختلف مردم تحقق یافت، رژیم 2500ساله شاهنشاهی به زباله دانی تاریخ سپرده شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۹
آقای طالبی
مخصوصا این تحقیق باید روی خود شما انجام شود
اول از خودت شروع کن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۱
جناب اقای دکتر طالبی حتما تحقیق کنید
سازمانهای نظارتی لطفا در ابتدای امر از خود آقای دکتر طالبی شروع کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۴
نه آقا تحقیق
اونم در خصوص آقای دکترطالبی
بخدا اینکار نکنید
حفظ آبروی مهمترین اصل زندگی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
اقای طالبی
بی خیال شو
اگر تحقیق کنن دیگه این پست رو نداری
آبروت میره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار