رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان البرز با اشاره به برگزاری ۵ مرحله مسابقات رنکینگ کشور در رده‌ بزرگسالان، گفت: دو کماندار بانوی البرزی رده‌‌های اول و دوم کشور را کسب کردند.
کد خبر: ۵۴۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵ 06 January 2018

به گزارش تابناک : بهزاد پاکزاد اظهار داشت: فدارسیون تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران بعد از برگزاری 5 مرحله مسابقات رنکینگ کشوری در رده‌ سنی بزرگسالان که در شهرهای ساری، بجنورد، ارومیه، جلفا و اهواز برگزار شد اسامی نفرات برتر را اعلام کرد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان البرز افزود: ورزشکاران البرزی به دلیل نتایج بسیار خوبی که در این مسابقات کسب کردند در رده‌های برتر تیراندازی با کمان کشور قرار گرفتند.

وی ادامه داد: در بخش کامپوند بانوان راحله فارسی ورزشکار تیراندازی با کمان استان البرز با کسب 25 هزار و 694 امتیاز رده اول و شادی‌السادات قریشی با به دست آوردن 24 هزار و 104 امتیاز رده دوم را کسب کردند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان البرز با بیان اینکه از 28 ورزشکار کماندار زن و مرد برای شرکت در اردوی تیم ملی تیراندای با کمان کشور دعوت شد، گفت: در بخش کامپوند بانوان از دو ورزشکار البرز دعوت شد که این اردو از 17 لغایت 22 دی ماه در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به وجود استعدادهای تیراندازی با کمان در استان البرز فضاهای ورزشی این رشته باید در استان البرز تقویت شود و از فضای‌های عمومی برای همگانی‌سازی ورزش تیراندازی در کرج استفاده شود.

 

 

منبع : تسنیم 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار