مربی تیم‌ملی کامپوند تیراندازی باکمان گفت: کامپوند ایران در سطح دنیا مطرح است و بازیکنان ما عنوان‌های بسیاری را در این بخش دارند.
کد خبر: ۵۴۴۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 28 December 2017

 

بهزاد پاکزاد در خصوص برگزاری انتخابی تیم ملی در اهواز، اظهار کرد: اردوی تیم ملی پس از مسابقات قهرمانی آسیای بنگلادش تعطیل شد و دیگر اردویی نداشتیم و طبق صلاحدید فدراسیون ملی‌پوشی نداریم تا پس از این انتخابی که در اهواز در حال برگزاری است.

وی با بیان این که تمام ملی‌پوشان موظف به حضور در این انتخابی هستند، گفت: ملی‌پوشان باید دوباره خودشان را در این مسابقات محک بزنند و در نایت نفرات انتخاب شده وارد اردوهای تدارکاتی می‌شوند و در آن جا نیز با برنامه‌هایی که طراحی می شود، ملی پوشان به مسابقات پیش رو انتخاب خواهند شد.

مربی تیم ملی کامپوند تیراندازی با کمان در پاسخ به این سوال که اکنون تمام ملی‌پوشان در این مسابقات حضور دارند؟ عنوان کرد: بله، همه باید در این جا باشد و طبق صلاحدید فدراسیون اگر کسی در این رقابت‌ها شرکت نکند، نمی‌تواند وارد اردوی تیم ملی شود.

وی در خصوص مسابقات کاپ آسیا که اسفندماه در تایلند برگزار می شود نیز، گفت: رقابت های کاپ آسیا هر ساله در ایام عید برگزار می‌شود و خوشبختانه امسال دو هفته زودتر برگزار می‌شوند و ورزشکاران می‌توانند عید را در کنار خانواده‌های شان باشند. همچنین استیج یک جهانی را در هم پیش رو داریم.

پاکزاد بیان کرد: رویداد مهم بازی‌های آسیایی جاکارتا را هم در پیش داریم که واقعا برای ما مهم است و خوشبختانه تصویب شد که رشته کامپوند هم در این مسابقات باشد. تیم ایران هم مانند همیشه شانس اول کسب مدال در این رقابت‌ها است و تلاش‌مان این است که مثل همیشه افتخارآفرینی کنیم. کامپوند ایران در سطح دنیا مطرح است و بازیکنان ما عنوان‌های بسیاری را دارند.

وی در خصوص برگزاری اردوی تیم ملی در خوزستان نیز عنوان کرد: طی صحبت‌هایی که مدیر تیم ‌ملی با مسوولان استان خوزستان داشتند، مسوولان خوزستان قول مساعد دادند که این اردو باتوجه به آب و هوای خوبی خوزستان در این جا برگزار شود. همچنین جا دارد از سرپرست هیات تیراندازی با کمان خوزستان که چنین مسابقاتی را با این سطح تقبل کردند، قدردانی کنم. همچنین از دیگر کسانی که زحمت برگزاری این مسابقات را کشیدند، تشکر می کنم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار