مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم گفت: عملکرد بانک ها در ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی در قم با وجود جذب منابع و سپرده گیری از مردم آنچنان مناسب نیست و باید افزایش یابد.
کد خبر: ۵۳۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۶ 14 December 2017
به گزارش تابناک قم، مجید آوری فرد عصر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید افزود: تخصیص اعتبارات و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی، در رونق تولید به ویژه در جهت تامین سرمایه در گردش بسیار مهم بوده و باید هرچه بیشتر مورد توجه قرار بگیرد. 

وی با اشاره به برخی مشکلات پیش روی تولید در استان قم، رسیدگی هرچه سریعتر به واحدهای تولیدی که مشکلات نقدینگی داشته و یا در آستانه تعطیلی هستند را در اولویت دانست و گفت: باید در رسیدگی به واحدهای صنعتی و تولیدی، برنامه ریزی و اولویت بندی داشته باشیم. 

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت طرح ها و واحدهای صنعتی معرفی شده به بانک ها جهت دریافت تسهیلات، تصریح کرد: در سال جاری با پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید، اشتغال بیش از یک هزار و 600 تن در استان تثبیت شده است. 

محمود سیجانی با بیان این که در استان قم پرداخت تسهیلات برای سرمایه ثابت و بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی بسیار کم بوده است، گفت: تا کنون بیش از 400 میلیارد تومان به واحدهای تولیدی پرداخت شده و واحدهای متقاضی نیز پس از انجام مراحل لازم به بانک ها معرفی می شوند. 

جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید استان قم با حضور استاندار و جمعی از مسئولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد. 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار