تيم فوتبال اميد صباي قم در جنگ فرار از سقوط به دسته پائين‌تر از نخستين مسابقه خود از دور برگشت ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور را برابر نفت اهواز انجام مي‌دهد.
کد خبر: ۵۳۸۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۳ 14 December 2017
به گزارش تابناک قم، از سوی سازمان لیگ فوتبال ایران نخستین هفته رقابت‌های نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال امید ایران عصر روز پنجشنبه 23 آذر ماه برگزار می‌شود و تیم فوتبال امید صبای قم در دیداری حساس مقابل نفت اهواز صف‌آرایی خواهد کرد.

صبای قم که از 11 بازی خود در نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها تنها پنج امتیاز در کارنامه دارد و در رتبه دوازدهم و آخر جدول 12 تیمی فصل 97 – 1396 قرار گرفته است برای جلوگیری از سقوط به دسته پائین‌تر عصر بیست و سومین روز آذر ماه با تمام توان خود در اهواز مقابل نفت قرار می‌گیرد.

صبای قم که در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر امید بازیکنان جدیدی را به ترکیب خود اضافه کرد و همچنان با هدایت رحیم راسخ به مصاف رقبا می‌رود، در نخستین بازی فصل جاری در ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم میزبان نفت اهواز بود اما از این تیم فقط یک امتیاز گرفت.

نماینده فوتبال قم در حال حاضر با کسب یک برد، دو تساوی، هشت باخت، هشت گل زده، 35 گل خورده و پنج امتیاز در رتبه آخر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته است، در حالی که تیم نفت اهواز با سه برد، چهار تساوی، چهار باخت، هشت گل زده، 18 گل خورده و 13 امتیاز در مکان نهم جای دارد.

در حال حاضر تیم خونه به خونه بابل با کسب 25 امتیاز صدرنشین لیگ برتر فوتبال امید ایران است، تیم ذوب‌آهن اصفهان با 21 امتیاز صدرنشین را تعقیب می‌کند و تیم فولاد خوزستان با کسب 20 امتیاز در مکان سوم جای دارد، ضمن اینکه تیم‌های 15 امتیازی صنعت‌نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز چهارم و پنجم هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار