فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی توسط سپاه البرز در مناطق محروم استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 24 November 2017
به گزارش تابناک : سردار سیدیوسف مولایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه کرج با تبریک سالروز تاسیس بسیج مستضعفین اظهار داشت: مردم برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور با تمام توان خود بسیج شدند و این کمک‌ها شبیه یک حماسه است. سپاه و بسیج از دقایق اولیه وقوع زلزله با همکاری دیگر نهادها نیازهای اولیه مردم زلزله‌زده را برآورده کردند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه غذای گرم از ساعات اولیه آن امدادرسانی توسط ناحیه سپاه امام سجاد(ع) برای مردم زلزله فراهم شده است، افزود: از تمام سازمان‌ها، بیمارستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی که برای زلزله‌زدگان کمک رسانی کردند تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه بسیج در ماموریت‌های سپاه پاسداران جایگاه ویژه‌ای دارد، بیان کرد: 4 محور فعالیت در سال جاری شامل خدمات اجتماعی، اقتصاد مقاومتی، ایجاد امنیت و فضای مجازی در دستور کار سپاه پاسداران و بسیج قرار دارد.

سردار مولایی با تاکید بر اینکه 10 نقطه از مناطق محروم استان البرز برای اقدامات فرهنگی، سازندگی و اجتماعی حاشیه‌نشینی را پوشش داده می‌شود، عنوان کرد: دو دهستان در شهرستان نظرآباد و اشتهارد برای بازسازی سازندگی در نظر گرفته شده و سپاه پاسداران و بسیج ظرفیت‌های مردمی را سازمان‌دهی می‌کنند.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از حاشیه‌نشینان در اولویت‌‌های برنامه سپاه البرز است، گفت: طرح خدمات‌رسانی شهری و اجتماعی به عنوان میز خدمت در مساجد استان البرز برقرار می‌شود و در قالب طرح هجرت 1 در حال اجراست.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با اشاره به اینکه تمام اقشار بسیج برای خدمت‌رسانی به مردم در حال فعالیت هستند، اصافه کرد: در چرخه اقتصاد مقاومتی از ترویج و آموزش تا راهکارهای عملی کارهای در حال انجام است و 400 واحد مسکونی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) توسط سپاه برای مناطق محروم استان البرز ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه گشت‌های محله‌محور برای امنیت عمومی مردم توسط بسیج انجام می‌شود، عنوان کرد: پیروزی جبهه مقاومت بر گروه فتنه‌گر و شرور داعش را به مردم ایران تبریک می‌گوییم، طرح ایجاد داعش با فتنه صهیونیستی و غربی برای درگیری 30 ساله در جهان اسلام بود و این گروه را باید استخوان لای زخم برای ملت اسلامی دانست.

وی با تاکید بر اینکه داعش بر تصرف تمام جهان اسلام از شمال آفریقا تا شرق آسیا اصرار داشت، افزود: ولایت‌هایی نیز برای این امر در نقشه داعش تشکیل شد و این گروه تکفیری با همت مردان خدا، فرزندان ایران، مدافعان حرم به پایان کار خود رسید.

وی داعش را سم مهلک برای جهان اسلام دانست و ادامه داد: یکی از مهمترین اهداف برای راه‌اندازی داعش غفلت مسلمانان از رژیم صهیونیستی و هدف بعدی از تشکیل این گروه درگیری بین مسلمانان برای جنگ و خونریزی بود.






منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار