کد خبر: ۵۲۲۵۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 11 November 2017
تابناک / اسدالله عباسی درباره پروژه های ملی نیمه تمام در استان گیلان، اظهار کرد: مردم خودشان بهترین قاضی هستند و در مورد عملکرد دولت در تکمیل پروژه ها در استان قضاوت می کنند.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر زمانی را برای تکمیل و بهره برداری پروژه ها اعلام می کنیم  باید در زمان  مقرر این امور را تحقق بخشیم.

عباسی با اشاره به اینکه آقای نوبخت حتمأ اطلاعاتی دارد که بر اساس آن قول تکمیل راه آهن را می دهد، تصریح کرد:پروژه های نیمه تمام استان را باید حداکثر  تا بهمن ماه و دهه مبارک فجر افتتاح کرد.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوباتی از سفر آقای روحانی و هیأت دولت به استان داریم که هنوز اجرایی نشده، اضافه کرد: این مصوبات در دستور کار استاندارجدید گیلان، دکتر سالاری قرار گرفته است.

وی با تأکید براینکه استاندار گیلان و  مجمع نمایندگان استان  به اتفاق  پیگیر اجرایی شدن مصوبات و اولویت ها هستند، تصریح کرد: امیدواریم استاندار با اراده مصمم و هماهنگی با مجمع نمایندگان با تعامل ایجاد شده بستر تحقق قول ها و شعار های انتخاباتی دولت را فراهم کند.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اشتغال و تولید و کشاورزی با مشکلاتی مواجه است، اظهار کرد : انتظار داریم با اجرایی شدن این مصوبات و قول ها در بحث اشتغال و صنعت و کشاورزی نیز شاهد کاهش مشکلات و رفع کمبود ها باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار