مدیرعامل باشگاه ترمه دستجردی یزد از انصراف این باشگاه از تیم‌داری در لیگ دسته دو فوتبال کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۰۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 05 October 2017

به گزارش «تابناک یزد»سید علی پاکزاد مقدم دبا اشاره به آخرین وضعیت تیم فوتبال ترمه دستجردی در لیگ دسته دو فوتبال کشور گفت: واقعاً کسی هست که نداند که مشکلات اصلی فوتبال یزد از چه چیزی ناشی می‌شود.

وی افزود: اکنون پس از گذشت 23 روز از ورود رسمی ما به عرصه فوتبال وجدان ما از اینکه برای فوتبال شهر خود چه کردیم آسوده است. ما خواستیم اما نتوانستیم و همه این‌ها باعث شد فوتبال یزد پس از 18 سال زیر خروارها خاک دفن شود.

مدیرعامل باشگاه ترمه دستجردی ادامه داد: عدم تعهد بدهکاران به پرداخت بدهی‌های خود ما را به‌جایی رساند که به این نتیجه رسیدیم که پایان تلخ این حضور بهتر از تلخی‌های بی‌پایانی بود که بلاتکلیفی‌های این تیم می‌توانست داشته باشد.

پاکزاد مقدم تأکید کرد: در طول 23 روزی که ما وارد عرصه فوتبال استان شدیم و به‌حق هدفمان روشن نگه‌داشتن چراغ فوتبال در استان یزد بود مصاحبه‌های زیادی انجام دادیم و در این مصاحبه‌ها تأکید کردیم که کسانی که قول داده بودند بدهی‌های تیم را پرداخت کنند به عهد و قول خود وفا کنند که متأسفانه همه صدای ما را شنیدند جز کسانی که باید می‌شنیدند و نتیجه این نشنیدن‌ها اکنون این است که ضربه سنگینی به بدنه فوتبال و ورزش استان وارد کرد.

وی تصریح کرد: نمی‌خواهیم بگوییم خداحافظ فوتبال یزد؛ اما در فوتبالی خواهیم بود که بدهی نداشته باشد، تکلیف آن مشخص نباشد و دارای زیرساخت باشد و ما از همین اکنون به شما این قول را می‌دهیم که در سال آینده به دنبال داشتن تیمی در لیگ دسته دو و شاید دسته یک کشور باشیم.

مدیرعامل باشگاه ترمه دستجردی اذعان کرد: در خصوص هزینه‌هایی که ما در طول دوره در اختیار داشتن تیم صرف کردیم می‌توان گفت چیزی حدود 120 میلیون تومان است که خوشبختانه همه آن‌ها پرداخت‌شده و از این بابت به کسی بدکار نیستیم و چون آمده بودیم کار اساسی انجام دهیم از همان ابتدا با این رویکرد تمام بدهی‌های خود را پرداخت کردیم.

پاکزاد مقدم اظهار داشت: ما برای سرمربی تیم نیز پرداخت داشتیم چون خواستیم صداقت خود را به مربی نشان دهیم و هم این مسئله را مشخص کنیم که نشان دهیم که ما به زحمات کادر فنی واقف هستیم و برای این زحمات حق‌الزحمه پرداخت می‌کنیم.

وی در خصوص پیگیری مشکلات تیم فوتبال از سوی مسئولین ارشد استان نیز گفت: استانداری یزد که در مسیر تغییر و تحولات قرار دارد و نمی‌دانستیم که باید با چه کسی رایزنی کنیم. همه تلاش ما در طول این مدت قانع کردن بدهکاران گذشته تیم به پرداخت مطالبات طلبکاران بود که در این راه همه روز ما با استرس و نگرانی از بدهی‌ها طی شد.

مدیرعامل باشگاه ترمه دستجردی یزد ادامه داد: واقعاً بار بر زمین‌مانده بود و کسی نمی‌خواست برای نگه‌داشتن چراغ فوتبال در یزد قدمی بردارد و تنها ما بودیم که برای برداشتن این بار بر زمین‌مانده اقدام کردیم؛ اما مسئولین و متولیان سابق تیم و متولیان ورزش استان از همراهی با سرباز زده و باعث شدند کار به اینجا برسد.

پاکزاد مقدم اظهار داشت: مجموعه فولاد یزد از پرداخت بدهی‌های خود شانه خالی کردند و پیام دادند که دیگر یک ریال دیگر در عرصه فوتبال هزینه نمی‌کنیم. مسئولین ورزش استان قول دادند که بدهی‌های داخلی تیم را پرداخت کنند؛ اما این موضوع نیز محقق نشد و با بهانه‌های متعدد این کار صورت نگرفت.

وی تصریح کرد: در تیم فولاد یزد واقعاً کسی نبوده که تیم را سرپرستی کند. بارها از طرف فیفا برای پرداخت طلب مربی خارجی این تیم نامه آمده است؛ اما حتی یک‌بار کسی به این نامه‌ها جواب نداده و همین موضوع سبب شده طلب 40 هزار دلاری این مربی 53 هزار دلار جریمه خورده و به 93 هزار دلار رسیده است که این نشان از نوع مدیریت سابق این تیم است.

مدیرعامل باشگاه ترمه دستجردی یزد تأکید کرد: یزد صنعتی است و بیش از چهار هزار کارخانه فعال دارد؛ اما از عهده تیم داری در لیگ دو فوتبال کشور نیز برنمی‌آید. تیم‌هایی که در لیگ دو بازی می‌کردند از حمایت کامل مسئولین استانی خود برخوردار بودند و ما خودمان بودیم و خودمان.

پاکزاد مقدم در پایان گفت: آمده بودیم اتفاقات خوبی برای فوتبال یزد رقم بزنیم؛ اما با موانعی مواجه شدیم که واقعاً نگذاشتند این موضوع محقق شود و اکنون نیز که کنار کشیدیم به این دلیل است که فدراسیون از ادامه کار ما ممانعت کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار