رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم گفت: دمای استان طی سه روز آینده تقریبا ثابت است، در اواخر هفته دمای قم کاهش پیدا می‌کند، اما از اوایل هفته آینده دوباره افزایش دما را در استان شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۴۹۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱ 24 September 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به‌ پیش‌بینی وضعیت آب‌ و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز آب و هوای قم صاف تا کمی ابری است، امروز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت است، امروز غبارآلودگی هوا را به صورت رقیق در قم داریم.

وی ادامه داد: امروز کمترین و بیشترین دمای استان قم 14 درجه و 36 درجه است، اما فردا حداقل و حداکثر دمای استان به 13 درجه و 36 درجه خواهد رسید.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: فردا آب و هوای استان صاف تا قسمتی ابری است، در آن روز جهت وزش باد در قم شرقی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: در روز دوشنبه حداقل و حداکثر دمای استان 14 درجه و 36 درجه پیش بینی شده است، دمای قم طی سه روز آینده تقریبا ثابت است، در اواخر هفته دمای استان کاهش پیدا می‌کند، اما از اوایل هفته آینده دوباره افزایش دما را در قم شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: آب و هوای استان قم در روز دوشنبه صاف تا کمی ابری است، در آن روز جهت وزش باد در استان شرقی و با حداکثر سرعتی بین 25 تا 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته گرم ترین و سردترین نقاط استان به ترتیب منطقه جمکران با 37 درجه و شهر قم با 14 درجه بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمترین و بیشترین دمای ثبت شده در شهر قم در 24 ساعت گذشته به ترتیب 14 درجه و 36 درجه بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار