ارومیه – فرمانده نیروی زمینی سپاه از برگزاری رزمایش امنیتی محرم فردا یکشنبه در استانهای کردستان و آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۴۹۸۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲ 23 September 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی:سردار محمد پاکپور در این رزمایش که به مدت دو روز در شهرستان مرزی اشنویه آذربایجان غربی و مریوان استان کردستان برگزار می شود افزود: این عملیات فردا در مناطق مرزی که روزانه رزمایش و عملیات های حقیقی برای مقابله با دشمنان را شاهد هست برگزار می شود نه اینکه زمین فرضی برای این رزمایش را تجسم کنیم.

وی ادامه داد: رزمایش محرم با ترکیب رسته های مختلف از جمله هوانیروز، توپخانه زرهی، پهپادها و تکاور در قالب یک رزمایش تمرینی و هماهنگ با هدف اقتدار امنیت نیروهای زمینی سپاه برگزار می شود.

سردار پاکپوراظهارداشت: در این رزمایش یگان‌های پشتیبانی‌کننده شامل گروه موشکی و توپخانه ۶۰ رسالت، یگان هوانیروز قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع)، یگان پهباد شهید کاظمی، یک تیپ مکانیزه، یگان‌های جنگ الکترونیک، یگان‌های فناوری اطلاعات، بهداری و گروه های مهندسی حضور خواهند داشت.

وی ارتقای آمادگی های رزمی، بالابردن توانمندیهای طرح ریزی و ارتقای آمادگی اطلاعاتی، ارتقای سطح آموزش منابع انسانی، شناخت نقاط و ضعف توان رزمی یگان ها، بکارگیری تجهیزات  و ارزیابی  میزان اثربخشی آنها، انتقال تجربیات به نیروهای جدید، نمایش اقتدار نیروهای مسلح و مردمی و غیره عنوان کرد.

آذربایجان غربی بیش از ۸۹۷ کیلومتر با سه کشور خارجی عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان مرز مشترک دارد و سالانه با گروهک ها و عناصر معاند مقابله می کند.

منبع:خبرگزاری مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار