کد خبر: ۴۹۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱ 20 September 2017
به گزارش «تابناک یزد»، تیم فوتبال ترمه دستجردی که به عنوان نماینده فوتبال یزد قرار است در مسابقات کشوری حضور پیدا کند، به دلیل بدهی ۴۸۰ میلیاردی فولاد و وحدت در وضعیت نامناسبی قرارگرفته است.

حال و روز فوتبال استان یزد در سالهای اخیر خوب نیست و نمایندگان یزد در لیگ‌های کشوری با مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو بودند و هر سال وضعیت بسیار بدتری نسبت به سال قبل پیدا می‌کنند.

تلاشی که برای یکی از نمایندگان استان یزد در دو سال قبل و برای دیگر تیم یزدی حاضر در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور فصل قبل نتیجه‌ای به دنبال نداشت و الان یزد هیچنماینده‌ای در لیگ دسته یک فوتبال کشور ندارد و تنها یک تیم در لیگ دسته دو به نام یزد در حال فعالیت است.

فعالیت این تیم هم که هفته اول به دلیل وضعیت نامشخص تیم در مسابقات حاضر نشد هم در حاله ای از ابهام قرار گرفته و هر روز زمزمه‌های متفاوتی در ارتباط با آینده این تیم مطرحمی‌شود.

یکی از اصلی‌ترین مسائلی که ترمه دستجردی به عنوان نماینده یزد با آن مواجه است،بدهی‌هایی است که این تیم از گذشته با آن روبرو شده، بدهی‌هایی که این تیم با نام‌هایفولاد یزد و وحدت یزد در لیگ دسته یک فوتبال کشور به جا گذاشته و الان این تیم با  مشکلات بسیار زیادی روبه‌رو شده است.

سیدعلی پاکزاد مقدم مدیرعامل تیم ترمه دستجردی در این رابطه در گفت و گو با خبرنگاران یزد با اشاره به مشکلاتی که این تیم با آن روبرو است، اظهار داشت: با توجه به بدهی‌هایفولاد یزد به اکتاویو سرمربی خارجی این تیم که در گذشته هدایت تیم را بر عهده داشته،  پرونده باشگاه در فیفا با شکایت این مربی به جریان افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه محمدرضا ساکت دبیر کل فدارسیون فوتبال ایران درنامه‌ای به مدیرعامل باشگاه فولاد یزد خواستار پرداخت این بدهی‌ها بنا به تاکید فیفا شده  است.

وی ادامه داد: در این نامه دبیر کل فدارسیون فوتبال ایران تاکید کرده که کمیته انضباطی فیفا باشگاه فولاد یزد را به عدم اجرای رأی سال گذشته کمیته وضعیت بازیکنان فیفا محکوم کرده و این تیم باید بدهی‌های خود را پرداخت کند.

مدیرعامل تیم فوتبال ترمه دستجردی با اشاره به اینکه مدیران باشگاه فولاد در هنگام مذاکرات برای واگذاری این تیم به ترمه دستجردی متقبل شدند که تمام بدهی‌های پیشین را  پرداخت نمایند، خاطرنشان کرد: در این نامه تاکید شده که فروش باشگاه یا واگذاری امتیاز باشگاه به دیگری هم رافع مسئولیت نیست و باید بدهی‌هایی که بر گردن باشگاه فولاد یزد است به طرف‌های حساب به صورت کامل پرداخت شود.

پاکزاد مقدم عنوان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع و ورود فیفا برای رفع آن، باشگاه ملزم شده که تا تاریخ 29 شهریور امسال اقدام به پرداخت حقوق معوقه اکتاویو نماید و در صورتی  که این اقدام صورت نگیرد، عواقب کار  و مسئولیت آن با باشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: ترمه دستجردی با این هدف که نماینده فوتبال استان در رقابت‌هایرسمی کشور را حفظ کند وارد عرصه تیم داری شده و امیدواریم این مشکلات توسط باشگاه  فولاد برطرف شود.

مدیرعامل تیم فوتبال ترمه دستجردی تصریح کرد: در حال حاضر تنها دغدغه‌ای که ما در ارتباط با این تیم داریم، بدهی دو باشگاه قبلی این تیم یعنی فولاد یزد و وحدت یزد است که در مجموع این بدهی معادل 480 میلیون تومان می‌شود.

پاکزاد مقدم تصریح کرد: عدم پرداخت این بدهی و وجود مشکلاتی که هم اینک در این زمینه وجود دارد سبب ایجاد ناامیدی در بین بازیکنان و مربیان تیم می‌شود که اصلاً خوب و  شایسته نیست.

وی افزود: از کل مبلغی که باشگاه‌های فولاد یزد و وحدت یزد در قبال این تیم دارند و بخش اعظمی از آن مربوط به فولاد است، 80 میلیون بدهی به کادر اجرایی تیم و 400 میلیون تومان  هم مربوط به سرمربی باشگاه است.

این مشکلات سبب شده که وضعیت این تیم حداقل در بین طرفداران فوتبال یزد در هاله از ابهام قرار گیرد و نارضایتی‌ها از این ورزش در یزد روز به روز افزایش پیدا کند و لازم است که مسئولان مرتبط سریعاً نسبت به رفع این مشکل اقدام لازم را انجام دهند.

یکی از گمانه زنی‌هایی که در ارتباط با عدم پرداخت بدهی در تاریخ تعیین شده مطرحمی‌شود، سقوط نماینده یزد به لیگ دسته سوم فوتبال کشور است که در این صورت واقعاً وضعیت فوتبال یزد تأسف بار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار