مدیرعامل تیم فوتبال ترمه دستجردی گفت: تنها دغدغه ما بدهی‌های گذشته این تیم است که متأسفانه تاکنون تدبیری برای آن اندیشیده نشده است.
کد خبر: ۴۹۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۳ 20 September 2017

به گزارش «تابناک یزد»،سیدعلی پاکزاد مقدم با اشاره به آخرین وضعیت تیم ترمه دستجردی در لیگ دسته دو کشور گفت: هدف ما از ورود به عرصه فوتبال و تلاش برای تیم داری تنها زنده نگاه‌داشتن چراغ فوتبال در یزد بود و ما دیدیم که عزمی برای حفظ تیم وجود ندارد و به همین دلیل عزم خود را برای حفظ تیم در یزد جزم کردیم.

وی افزود: ما هیچ انتظاری مالی از هیچ مسئول و فرد خاصی نداریم و خوشبختانه در موضوعات مالی مشکلی نداریم؛ اما دغدغه اصلی ما بدهی‌های گذشته تیم است که علی‌رغم اینکه متولیان گذشته تیم قول پرداخت آن را داده‌اند هنوز این موضوع حل‌نشده است.

مدیرعامل تیم ترمه دستجردی یادآور شد: کمیته انضباطی فیفا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران، برای پرداخت بدهی دینکو، مربی تیم فولاد یزد که امروز ما مدیریت آن را با تغییر نام به دست گرفته‌ایم‌، مهلت تعیین کرده اما هنوز هیچ واکنشی از سوی مسئولان قبلی باشگاه ندیده‌ایم و واقعاً نمی‌دانیم این قائله چگونه ختم می‌شود.

پاکزاد مقدم با اشاره به اینکه مبلغ این بدهی بالغ‌بر ۴۰۰ میلیون تومان است، افزود: مهلت تعیین‌شده ۲۹ شهریور است اما تا این لحظه هیچ خبری از مسئولان وقت باشگاه فولاد نیست و حتی تلفن‌های خود را از دسترس خارج کرده‌اند. تاکنون فقط مدیرکل ورزش و جوانان قول پیگیری موضوع را داده‌اند؛ اما باوجوداینکه تنها یک روز دیگر تا اتمام مهلت تعیین‌شده از سوی فیفا باقی نمانده است هنوز هیچ اتفاق خاصی را شاهد نبودیم.

وی تصریح کرد: این باشگاه ۸۰ میلیون تومان بدهی داخلی نیز داشت اما از زمانی که بحث بدهی دینکو به‌عنوان یک مربی خارجی مطرح‌شده، بدهی ۸۰ میلیون تومانی را فراموش کرده‌ایم.

مدیرعامل تیم فوتبال ترمه دستجردی تأکید کرد: ما با امید در عرصه فوتبال استان یزد حضور یافته‌ایم و در این مسیر هیچ توقع مادی از مسئولان یزد نداریم اما امیدوار به حمایت‌های معنوی آن‌ها هستیم زیرا معتقدیم فوتبال می‌تواند از اعتبار ورزش یزد دفاع کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار