تیم کوهنوردی نکا ،بر بام ایران
هئیت کوهنوردی شهرستان نکا در یک برنامه ی صعود سه روزه در مرداد ماه روزهای ۹۶-۲۷،۲۶،۲۵ به مناسبت یادمان کوهنورد فقید مرحوم سروش فدایی باش دماوند را فتح نمود.
کد خبر: ۴۸۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۴ 31 August 2017
به گزارش تابناک مازندران،صیدی رئیس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی نکا درگزارشی به تشریح این صعود پرداخت و گفت:جمعی از اعضای هئیت کوهنوردی شهرستان نکا در یک برنامه ی صعود سه روزه در مرداد ماه روزهای ۹۶/۲۷،۲۶،۲۵ به مناسبت یادمان کوهنورد فقید مرحوم سروش فدایی باش دماوند بام ایران را فتح نمودند.
 فتح قله دماوند توسط تیم کوهنوردی نکا
بر اساس این گزارش وی اعضای شرکت کننده در این صعود را۱۷ نفر که از بانوان خانمها محدثه جلالزاده،انیسه جعفری ومنیر ه علی نژاد اعلام داشت.
 
صیدی گفت:در ترکیب این صعودآقایان : ۱-حسین کریمی۲- حسین شجری۳-حسین درخشانی ۴ – ایوب بینائیان ۵- روح الله بازاری -۶ حسین بینائیان ۷-رضا هنربخش ۸- روح الله ورزی ۹- نورالدین مسلمی ۱۰- محمد شمسی ۱۱ – مهدی بالویی ۱۲-مسعود شعبانی ۱۳-احسان پاکزاد ۱۴- محمد احمدی به سرپرستی حسین کریمی توانستند با موفقیت به قله دست یابند و یک صعود خاطره انگیزی را در کار نامه هیات نکا به ثبت برسانند.
 
دکتر صیدی در پایان با اعلام اینکه خداوند مهربان را شاکریم به خاطر حمایتهای بی پایان و بی دریغش بویژه در این برنامه. از همدلی گرو قدردانی کرد و گفت: از همدلی و همیاری تمامی اعضای این برنامه و ودیگر اعضای هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان نکا منمون و متشکریم.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار