نایب رئیس هیئت والیبال استان قم از شکشست تیم والیبال نادر شیمی قم برابر نماینده هرمزگان در آغاز مسابقات والیبال بانوان کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۷۹۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴ 17 August 2017
به گزارش تابناک : نسرین رامین اظهار داشت: رقابت‌های والیبال رده سنی امید کشور در بخش دختران از روز چهارشنبه در زنجان آغاز شد و تیم نادر شیمی قم که به نمایندگی از قم در این مسابقات حاضر است در اولین بازی خود بازنده شد.

وی افزود: دختران والیبالیست قم در قالب تیم نادر شیمی در اولین بازی خود در این مسابقات به دیدار تیم هرمزگان رفتند و در ۳ ست پیاپی نتیجه را به حریف خود واگذار کردند تا این مسابقات را با باخت آغاز کنند.

 نایب رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: تیم نادر شیمی قم در این بازی در ست اول با امتیاز ۲۵ بر ۱۸ مغلوب حریف خود شد و در ست دوم ۲۵ بر ۱۷ کار را به حریف واگذار کرد و سرانجام با شکست ۲۵ بر ۱۴ در ست سوم، در نهایت به حریف خود باخت.

رامین بیان داشت: تیم نادر شیمی قم در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های کردستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان همگروه است و ۲ تیم از این گروه به نیمه نهایی می‌رسد ضمن این که در گروه یک نیز ۴ تیم زنجان، قزوین، کرمانشاه و سمنان حضور دارند.

وی عنوان کرد: زهرا لطفی، سارا نیکوکلام، فاطمه کربلایی، فرحناز پناهی فر، زینب دمقدمه، ملیکا مقتصدی، فاطمه سعادتمند، فاطمه مقدم، کیمیا بهمن، زهرا زمانی، کوثر علیمرادی و معصومه قاسمی سالک به عنوان ۱۲ نفر حاضر در ترکیب تیم والیبال بانوان امید قم هستند.

 نایب رئیس هیئت والیبال استان قم تصریح کرد: مهسا آراسته سرمربی تیم اعزامی و زهرا عبادی و آزاده سعادتمند مربیان تیم والیبال بانوان امیدهای قم هستند که در کنار این تیم در رقابت‌های پیش رو حضور خواهند داشت.





منبع : ذاکرنیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار