مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: مدیران صنایع غرب بندرعباس برای حمایت مالی از تیم های ورزشی این استان در لیگ های برتر کشور بیش از 4 میلیارد ریال تعهد کردند.
کد خبر: ۴۷۹۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 16 August 2017
به گزارش تابناک : غلامعلی دانشور روز چهارشنبه در نشست با خبرنگاران افزود: با پیگیری های انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، حمایت استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری نشستی پیرامون مشکلات مالی تیم های لیگ برتر با مدیران صنایع غرب بندرعباس برگزار شد که مدیران این صنایع قول حمایت دادند.
وی اظهارکرد: حمایت از تیم های ورزشی یکی از مهم ترین انتظارهای ورزشکاران هرمزگان از صنایع غرب شهر بندرعباس است که امیدواریم با پیگیری اداره کل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان از مدیران مناطق آزاد و پالایشگاه های بندرعباس این امر هر چه زودتر محقق شود.
مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار کرد: در برنامه ششم توسعه کشور تاکید شده که دستگاه های اجرایی یک درصد از اعتبارات خود را به حوزه ورزش اختصاص دهند که از این دستگاه ها انتظار داریم این میزان اعتبار را به طور سالانه داده و برای کارکنان خود نیز امکانات مناسب ورزشی و زیرساخت های مطلوب ایجاد کنند.
دانشور از هیات‌ های مختلف ورزشی استان خواست تا برنامه ‌های ویژه ‌ای به منظور تامین حامی مالی طراحی کرده و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان اجرایی کنند تا بتوان از ظرفیت نیروهای نوجوان و جوان موجود در هر رشته ورزشی استفاده کرد.
تیم های فوتبال ساحلی بندرعباس، فوتسال آذرخش، تیم تیر و کمان و تنیس روی میز تایدواتر در رده آقایان و تیم های بسکتبال شهرداری، فوتبال ساحلی بندرعباس و قایقرانی در رده بانوان از تیم های لیگ برتری استان هرمزگان هستند.
42 هیات ورزشی در استان هرمزگان فعال است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار