سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: هم اکنون 380 مدرسه در قالب 2800 کلاس درس در استان به علت کمبود مدرسه به صورت 2 نوبتی اداره می شود که برای یک نوبتی کردن آن ها به 476 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
کد خبر: ۴۷۹۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 16 August 2017
به گزارش تابناک : نوید احمدی روز چهارشنبه افزود: به دلیل تاثیر منفی در کیفیت آموزش نباید مدرسه 2 نوبتی داشته باشیم، چرا که این امر در کیفیت آموزشی دانش آموزان اثر منفی دارد.
وی بیان داشت: همچنین 52 طرح مسکن مهر در سطح هرمزگان در دست ساخت است که به یکهزار و 380 کلاس درس و اعتبار 221 میلیارد تومان نیاز دارند.
سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان با اشاره به اینکه بار اضافی مدرسه های مسکن مهر بر عهده مدرسه های دیگر است، اظهارکرد: تاکنون تنها پنج واحد آموزشی در قالب 60 کلاس درس در مجتمع های مسکن مهر ساخته شده است.
احمدی ابراز داشت: اگر مشکل ساخت و نوسازی مدرسه های تخریبی، 2 نوبتی و مسکن مهر با جذب اعتبارات دولتی و مشارکت خیران در مدت زمان پنج سال برطرف شود، شاهد تحول عظیمی در کیفیت فضاهای آموزشی در سطح استان خواهیم بود.
هم اکنون320هزار دانش آموز هرمزگان در 3481واحد آموزشی دولتی و غیردولتی در قالب حدود 15هزار کلاس درس مشغول به تحصیل هستند.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار