سرمربی بارسلونا معتقد است رئال مادرید بهتر از تیمش نیست.
کد خبر: ۴۷۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷ 16 August 2017
به گزارش تابناک : بارسلونا بامداد پنجشنبه در دیدار برگشت سوپرجام اروپا به مصاف رئال مادرید می‌رود. ارنستو والورده در نشست خبری پیش از بازی گفت: باید با توجه به نتیجه دیدار رفت (شکست سه بر یک) از بازیکنان تهاجمی بهره ببریم تا گلزنی کنند. باید ضد حمله های حریف را کنترل کنیم. حریف‌مان در این کار عالی است. در دیدار رفت توانستیم به خوبی این کار را انجام دهیم اما تنها مرتکب چند اشتباه شدیم که باعث شد چنین نتیجه‌ای رقم بخورد. مادرید در ضد حمله بهترین است. با این حال هنوز شانس جبران داریم. در این جا کسی نمی گوید مادرید بهتر از بارسلونا است.

پائولینیو پس از ال کلاسیکو رفت با قراردادی به ارزش 40 میلیون یورو از گوانژو چین به بارسلونا پیوست. سرمربی اسپانیایی درباره خرید جدید تیمش اظهار کرد: او بازیکن مهمی در تیم ملی برزیل است. از لحاظ تاکتیتی بازیکن مهمی محسوب می شود و از لحاظ فیزیکی قوی است. بازیکنی با ویژگی های او در تیم وجود ندارد و می تواند یک برتری به ما بدهد.

کریستیانو رونالدو پنج جلسه از همراهی تیمش به خاطر اخراج و هل دادن داور در ال کلاسیکو رفت محروم شد. ارنستو والورده در این رابطه نیز گفت: حرفی برای گفتن ندارم. از مسائل حقوقی آگاهی زیادی ندارم. به همین خاطر نمی دانم این محرومیت عادلانه بوده است یا نه.

پپ سگورا (مربی بارسلونا) جرارد پیکه را به خاطر گل به خودی مقصر اصلی شکست بارسلونا عنوان کرد. والورده در این باره اظهار کرد: حرکت پیکه یک اشتباه بود. او با بدشانسی رو به رو شد. ممکن است این اتفاق در فصل پیش رو برای مادرید رخ دهد. ما باید آرامشان را حفظیم کنیم. با هم متحد هستیم.






منبع : آس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار