جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران انتظامی استان در شهرستان بندرعباس دو محموله گوشی قاچاق به ارزش بیش از هفت میلیارد ریال کشف شد.
کد خبر: ۴۷۷۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷ 12 August 2017
به گزارش تابناک : سرهنگ علی اصغر خرم روی شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی این دو محموله از یک دستگاه کامیون کانتینردار ، توسط ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهید میرزایی به هنگام کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان در مسیر بندرعباس به حاجی آباد کشف شده است.
وی خاطرنشان کرد: بررسی اولیه حاکی از وجود بار برنج در این کامیون بود اما در بررسی های تخصصی تعداد 530 دستگاه گوشی تلفن همراه که به طرز ماهرانه ای زیر بار برنج جاسازی شده بود، کشف گردید.
سرهنگ خرم روی تصریح کرد: همچنین در عملیاتی دیگر، ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید میرزایی حین کنترل خودروهای عبوری در بازرسی از یک دستگاه خودرو سمند 80 دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق کشف کردند.
جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در رابطه با محموله های کشف شده دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
سرهنگ خرم روی تصریح کرد: قاچاق کالا برای هرمزگان و کشور خطر امنیتی و اقتصادی بزرگی بوده که همه باید با این پدیده زشت ، خلاف شرع و تهدید کننده اشتغال که منطبق بر خواست دشمن است، مقابله کنند.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه جرم، با مرکز فوریت های پلیس 110 تماس برقرار کرده تا در اسرع وقت نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود
هرمزگان با 73 هزار کیلومتر مربع وسعت، 13 شهرستان و 5 محور اصلی ورودی و خروجی دارای راه هوایی، ریلی، دریایی و جاده ای است که بندر شهید‌رجایی به عنوان دروازه طلایی اقتصاد ایران یکی از بندرهای مهم استان به شمار می آید. 
موقعیت استراتژیک هرمزگان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی، ساحلی، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.




منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار