جانشین فرماند انتظامی استان از کاهش ۲۸ درصدی متوفیان تصادفات درون و برون شهری در چهارماهه نخست امسال در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶ 10 August 2017
به گزارش تابناک : علی اصغر خرم روی در کمیسیون تحول راه و راهور در جمع مسؤلان و کارشناسان ترافیکی استان گفت: با تلاش های پلیس راه و راهور، بکارگیری حد اکثری از توان نیروی انسانی ، استفاده از تجربیات سال های گذشته و با بهره گیری از نیروهای مجرب و کار آزموده متوفیان تصادفات در حوزه درون و برون شهری ۲۸ درصد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

وی با تاکید براینکه باید بیشتر تلاش شود و این کاهش تلفات و تصادفات به حداقل ممکن خود برسد ، افزود : با تلاش همه جانبه و شبانه روزی پلیس ترافیکی استان و با توجه به حجم بالای ترافیک مجموع تصادفات جرحی، خسارتی و فوتی ۱۹ درصد در مقایسه با چهارماهه نخست سال گذشته کاهش داشته است که البته به رقم کاهش بناید بسنده کرد، بلکه باید با برنامه و مدیریت صحیح امورترافیکی بتوانیم این کاهش تلفات و تصادفات را به حداقل ممکن خودبرسانیم.

جانشین فرمانده انتظامی استان هرمزگان اذعان کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی و مدیریت شود که بتوانیم با افزایش فعالیت و گشت های آشکار و پنهان از وقوع هرگونه تصادف ناگوار در جاده های استان جلوگیری کنیم و محیط امن ترافیکی حاکم در استان همچنان حفظ شود.

این مقام انتظامی استان هرمزگان با اشاره به اینکه بیشتر  تلفات ناشی از تصادفات مربوط به موتورسیکلت سواران متخلف در سطح استان است بر برخورد جدی و قاطعانه باراکبان متخلف تاکید کرد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار