هاشم یکه زارع با اشاره به خرید و فروش امتیاز ثبت نام در طرح پیش فروش خودرو پژو2008، گفت: حواله های پژو 2008 به هیچ عنوان قابل خرید و فروش نیست و انتقال و خرید و فروش حواله ها غیرقانونی است.
کد خبر: ۴۷۵۵۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ 09 August 2017
به گزارش تابناک : مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو، قیمت خودروی پژو 2008 را 98 میلیون و 900هزارتومان عنوان و تصریح کرد:این قیمت براساس تغییرات نرخ ارز ممکن است متغیر شود و در صورت ثابت ماندن نرخ ارز با رقم 98 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می رسد.

مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو، قیمت خودروی پژو 2008 را 98 میلیون و 900هزارتومان عنوان و تصریح کرد:این قیمت براساس تغییرات نرخ ارز ممکن است متغیر شود و در صورت ثابت ماندن نرخ ارز با رقم 98 میلیون و 900 هزار تومان به فروش می رسد.

هاشم یکه زارع با اشاره به خرید و فروش امتیاز ثبت نام در طرح پیش فروش خودرو پژو2008، گفت: حواله های پژو 2008 به هیچ عنوان قابل خرید و فروش نیست و انتقال و خرید و فروش حواله ها غیرقانونی است.

گروه صنعتی ایران‌خودرو به‌عنوان نخستین شرکتی که موفق شد در صنعت خودروی کشور اولین قرارداد پسابرجامی را امضا کند، نخستین محصول پسابرجامی یعنی پژو ۲۰۰۸ را نیز رونمایی، پیش‌فروش و قیمت‌گذاری کرده است.

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته ایران‌خودرو قرار است تولید پژو ۲۰۰۸ را شتاب دهد و در یک‌سال ۱۶هزار دستگاه از این محصول را روانه بازار کند. همچنین با افزایش میزان تولید، میزان داخلی‌سازی نیز افزایش پیدا می‌کند.

گفتنی است، بر اساس شرایط پیش فروش انجام گرفته در تیر ماه قرار بود که تحویل این خودرو از شهریور ماه آغاز شود ولی متاسفانه بر اساس اخبار دریافتی هنوز حتی خط تولید این خودرو ایجاد نگردیده و از ابتدای امسال فقط 4 دستگاه از این خودرو و آنهم بصورت نمونه و آزمایشی روی خط تولید دیگر خودروها تولید شده است و طق اطلاعات واصله هنوز فرایند داخلی سازی هیچ قطعه ای از این خودرو نهایی نشده است و با توجه به تصمیم شروع تولید این خودرو با داخلی سازی 20 درصدی، مشخص نیست ثبت کنندگان این خودرو باید شاهد چندین ماه تاخیر در تحویل خودروهایشان باشند! 





منبع : اکوتیتر 
برچسب ها: پژو 2008 ، ایران خودرو
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار