رئیس جمهور آمریکا در شبکه های اجتماعی رسانه خبررسانی خود را راه اندازی کرده است.
کد خبر: ۴۷۵۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 09 August 2017
به گزارش تابناک : رییس جمهور آمریکا که همزمان با کاهش محبوبیتش در میان آمریکایی ها همچنان برخورد غرض ورزانه رسانه ها را دلیل این کاهش می داند به منظور رساندن آنچه که او 'اخبار مثبت' و واقعی به مردم آمریکا نام گذاشته، در شبکه های اجتماعی یک رسانه خبررسانی راه اندازی کرده است.

 

در حالی که خبرهای افشاگرانه و جنجال برانگیز رسانه های عمده آمریکایی علیه ترامپ با شدتی بیش از گذشته ادامه دارد، وی به تلاش تازه ای برای خنثی کردن این اخبار روی آورده و به فکر راه اندازی کانال خبری مستقیمی برای ارتباط با مردم و ارائه نسخه باصطلاح واقعی اخبار افتاده است.

 

در همین راستا، رییس جمهور آمریکا از کیلی مک انانی مجری محافظه کار برنامه های تلویزیونی و سخنگوی تازه کمیته ملی حزب جمهوریخواه آمریکا، خواسته است تا با دایر کردن این کانال ارتباطی با استفاده از شبکه های اجتماعی، آنچه را که او 'اخبار واقعی' خوانده، به اطلاع مردم برساند.

 

مک انانی هم پس از امضاء قراردادی ظاهرا نجومی با رییس جمهوری آمریکا از روز گذشته فعالیت های خود را از طریق توئیتر و فیس بوک شروع کرده و از مردم آمریکا خواسته است تا برای گرفتن 'خبرهای واقعی' به او و صفحه او بپیوندند.

 

در این میان، رونا رامنی مک دنیل سرپرست کمیته ملی حزب جمهوریخواه هم با حمایت و تمجید از مک الانی ابراز امیدواری کرده است تا در سایه تجربیات ذیقیمت این خانم و از طریق حمایت جامع و کامل از رییس جمهوری آمریکا، این حزب بتواند زمینه را برای پیروزی و کسب اکثریت قاطع خود در هر دو بخش کنگره آمریکا فراهم کنند.

 

خانم مک الانی که زمانی برای شبکه خبری سی ان ان کار می کرده، گفته است که مشتاق است تا ایده ها و ارزش های محافظه کاران آمریکایی را از این طریق برای مردم کشورش تشریح کند و بااستفاده از این کانال خبری به بحث و بررسی موضوعاتی بپردازد که به گفته او برای مردم این کشور جنبه حیاتی دارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار