دوره اصول و مبانی اعتبارسنجی با حضور معاون اعتبارات و بین الملل در استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۵۰۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹ 08 August 2017
به گزارش تابناک : ایرج نیک اختر–  معاون اعتبارات و بین الملل بانک– در این دوره آموزشی، اظهار داشت: کارنامه هرمزگان دارای نقاط قوت بسیاری است که نشان دهنده فعالیت و تلاش تمامی همکاران استان در سال جاری می باشد.
نیک اختر با اشاره به قانون تجارت و عوامل ورشکستگی بانک ها و بررسی انواع ریسک از جمله ریسک نقدینگی، اعتباری، بازار و عملیاتی، داشتن استراتژی جامع را باعث کاهش ریسک در بازار پولی و مالی و در نهایت افزایش بهره وری دانست.
وی در ادامه ضمن اشاره به نقش آموزش و بهسازی کارکنان در پویایی سازمان و افزایش بهره وری، ابزار داشت: مطالعه دقیق کلیه دستورالعمل ها و ابلاغیه های بانک مرکزی و برخورداری از دانش و اطلاعات کافی در زمینه بانکداری از شاخصه های کارکنان موفق شبکه بانکی است.
نیک اختر تصریح کرد: شعب برای دست یابی به بهره وری، نیاز به کارکنان متخصص دارند چرا که برخورداری از نیروی انسانی متعهد و کارآمد پایه و اساس بهره وری را تشکیل می دهد که به حمد الله بانک مهر اقتصاد از کارکنانی بی نظیر در شبکه بانکی برخوردار است.
وی در پایان اظهار داشت: استان هرمزگان به لطف داشتن مدیریت تخصصی و کارکنان دلسوز و متعهد در بیشتر شاخص ها در جایگاه مطلوبی قرار دارد از اینرو همکاران این استان باید تلاش کنند تا ضمن حفظ این جایگاه به اهداف پیش بینی شده در تمامی زمینه دست یابند.
در ادامه، بهزاد شمس الدینی - رئیس اداره امور شعب استان هرمزگان- نیز با ارایه گزارشی از وضعیت استان عنوان داشت: هرمزگان به لطف تلاش مستمر تمامی همکاران رتبه اول درصد جذب منابع را کسب نمود که در نظر داریم این جایگاه را حفظ و ارتقاء بخشیم.





منبع : خبرهای بانکی 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار