معاون فنی سازمان نوسازی مدارس کشور گفت:شرایط آب و هوایی هرمزگان پروژه های نیمه تمام نوسازی مدارس را فرسوده کرده است.
کد خبر: ۴۷۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶ 07 August 2017
به گزارش تابناک : سید هدایت  اله هاشمی نسب پیش ازظهر یکشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان گفت: تاکید دولت است که باید نیروها و مدیران با هم تعامل داشته و پاسخگوی مردم باشند. هدف دولت خدمت بهتر به مردم است و در این راستا باید با تعامل بیشتر گام برداشت. امیدوارم این تعامل  همچنان برقرار باشد و ماشاهد شکوفایی در دولت تدبیر و امید باشیم.

معاون فنی سازمان نوسازی مدارس کشور در ادامه با اشاره باتوانمندی نوسازی مدارس افزود : همه ادارات کل نوسازی مدارس کشور ادارات فنی هستند و از توانمندی بالایی برخوردارند و براساس قانون ما وظایفی داریم که باید به آن عمل کنیم. اصل فرزندان ما هستند. آموزش و پرورش برای فرزندان ما ایجاد شده است. هرچند در راس با نوسازی مدارس اتصال دارند اما دارای وظایف و تشکیلات مستقل هستند و برای تحقق این وظایف تعامل می خواهد . ما باید خدمات فنی و مهندسی خودمان را ارائه دهیم.

هاشمی نسب یادآور شد: سند تحول بنیادین شش زیر نظام دارد یکی از این زیر نظامها بحث معماری، تجهیزات و فنا وری است. ما باید با الگوی بومی  طراحی داشته باشیم. امیدواریم در بحث معماری حرف برای گفتن داشته باشیم . البته سازمان هم وظیفه ستادی دارد که از ادارات کل در این راستا حمایت کند.

هاشمی نسب با اشاره به نامگذاری سال به عنوان اقتصاد مقاومتی، اظهارداشت: نوسازی مدارس باید در تحقق این شعار نقش سازنده ای در دولت داشته باشد. انشاالله با جدیتی که در مدیران نوسازی مدارس و آموزش و پرورش وجود دارد بتوانیم در تحقق این مهم موفق تر عمل کنیم.

وی اقلیم هرمزگان را متفاوت با بسیاری استانها دانست و گفت: این شرایط آب هوایی موجب فرسودگی پروژه های نیمه تمام نسبت به سایر استانها می شود، پس باید مدیریت کرد. در برخی استان ها نوسازی مدارس را به سمت ماده ۱۸۰سوق می دادند که اعتبارش صفر بود. تلاش کنید لذا هر چه در استان سرمایه گذاری شود ، سازمان نیز حمایت می کند.

وی افزود: ما می بایست حلال مشکلات آموزش و پرورش برای فرزندان خود باشیم. امیدوارم با یاری شما، مجمع خیرین مدرسه ساز، حمایت استاندار محترم بتوانیم اهداف سازمانی که همان به مردم است را محقق کنیم. باید به گونه ای تلاش کنیم که اعتماد مردم از دست نرود.

معاون فنی سازمان نوسازی مدارس کشور در پایان با قدردانی از تلاشهای مهندس قاسمی مدیرکل سابق و مهندس هراتی سرپرست سابق اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان ، مهندس نوید احمدی سرپرست جدید اداره کل را معرفی کرد .





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار