معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد در جمع کارکنان استان بوشهر بر ارتقاء دانش و سطح معلومات تخصصی همکاران تاکید کرد.
کد خبر: ۴۷۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 07 August 2017
به گزارش تابناک : ایرج نیک اختر - معاون اعتبارات و بین الملل بانک - در جمع کارکنان استان بوشهر، با تشریح فرآیند قیمت تمام شده پول، صورت های مالی و پایه پولی گفت: کسب علوم و ارتقاء دانش نوین بانکی یکی از قواعد و قوانین مهمی است که همواره باید سرلوحه برنامه های همه همکاران قرار گیرد.
 معاون اعتبارات افزود: هر روز می توان شاهد بزرگ تر شدن فضای کاری در اطراف باشیم از این رو لازم است تا تغییرات مثبت در منش، روحیات و فعالیت های خود داشته باشیم چرا که عدم تغییر موجب خسران و شکست خواهد شد.
وی افزود: از جمله مواردی که همه همکاران باید به آن اهتمام ورزند ایجاد باورهای مثبت و انتخاب راهکار مناسب برای حل مشکلات است و در صورتیکه آن را با افزایش دانش، تجربه، تخصص، تعهد و استفاده از فن آوری های روز دنیا همراه کنیم می توان به اهداف والایی دست یافت.
نیک اختر ادامه داد: فرصت خدمت به مردم در همه مشاغل وجود ندارد اینک که به فضل خدا این فرصت ارزشمند نصیب کارکنان بانک گردیده باید با ایجاد فضایی مملو از مهر و عطوفت و یکدلی؛ اعتماد مردم و سپرده گذاران را پاس داشت تا اقبال عمومی بیشتری متوجه بانک شود.
وی ضمن اشاره به سیاست های کلان بانک از جمله بهبود ترکیب و سرعت بخشی مصارف، وصول مطالبات معوق، بهره وری و کاهش قیمت تمام شده پول، عنوان داشت: نام بانک مهر اقتصاد با پرداخت تسهیلات سریع و راحت در کشور عجین شده لیکن توجه به نقطه هدف و نیل به سیاست های کلان بانک همواره باید مد نظر قرار گیرد.
نیک اختر همچنین با اشاره به نکات قابل ذکر در پرداخت تسهیلات بخصوص اعتبار سنجی مشتری، عنوان کرد: بررسی تمکن مالی متقاضی دریافت تسهیلات با توجه به دستور العمل آن موجب می گردد تا ریسک احتمالی سرمایه کاهش، سرعت دریافت اقساط وصولی و متعاقب آن چرخش سرمایه سریع تر و رضایت مشتری نیز فراهم آید؛ لیکن عدم رعایت آن مشکلاتی به بار خواهد آورد که هزینه های گزافی به بانک و مشتری تحمیل خواهد کرد.





منبع : بنکر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار