معاون فنی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: این شرکت اکنون 6 طرح ملی ورزشی در استان هرمزگان در دست ساخت دارد که اجرای آنها از سال 92 متوقف شده بود.
کد خبر: ۴۶۷۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 27 July 2017
به گزارش تابناک : محمد عباسی چهارشنبه شب در نشست شورای فنی هرمزگان که با حضور استاندار و جمعی دیگر از مسئولان برگزار شد، افزود: این طرح ها شامل ورزشگاه 10 هزار نفری میناب، سالن ورزشی قشم، سالن ویژه دوومیدانی بندرعباس، ورزشگاه فوتبال قشم، سالن ورزشی 6 هزار نفری و سالن ویژه جانبازان و معلولان بندرعباس است.
وی بیان کرد: عملیات احداث ورزشگاه میناب با هزینه 2 میلیارد تومان از سال 91 آغاز شد و اکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که براساس برنامه، این پروژه تا پایان سال مالی 96 به بهره برداری می رسد.
وی خاطرنشان کرد: احداث سالن ورزشی قشم نیز از سال 91 و با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون تومان آغاز شد و اکنون 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که این پروژه نیز تا پایان سال مالی 96 بهره برداری می شود. 
این مسئول تصریح کرد: سالن ویژه دوومیدانی بندرعباس و ورزشگاه فوتبال شهر قشم نیز پس از تکمیل طرح‌های امسال در اولویت ساخت قرار می‌گیرد.
وی گفت: سالن ورزشی 6 هزار نفری بندرعباس و سالن ویژه جانبازان و معلولان بندرعباس نیز از دیگر طرح‌های ملی ورزشی در هرمزگان است که کمتر از پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در اولویت برنامه های شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در هرمزگان قرار دارد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه هرمزگان نیز در این جلسه با تاکید بر تخصیص اعتبارات لازم برای توسعه فضاهای ورزشی استان، گفت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی می‌تواند به کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان کمک کند.
صالح دریانورد بیان داشت: شورای فنی موظف به نظارت بر طرح‌های عمرانی در حال ساخت و بهره برداری در استان است و کارشناسان فنی 97 طرح ورزشی استانی و ملی درحال ساخت در هرمزگان را بررسی و نواقص این طرح‌ها را مشخص کرده اند.
بیش از 50 سالن ورزشی، خوابگاه، زمین چمن و استخر شنا در چهار سال خدمت دولت تدبیر و امید در هرمزگان بهره برداری شده و بیش از 50 پروژه ورزشی نیز از محل اعتبارات ملی، وزارت نفت و تملک دارایی های استان در 13 شهرستان هرمزگان در حال احداث است.
تفاهم نامه احداث 30 سالن ورزشی و چمن مصنوعی با پیگیری استانداری هرمزگان و 20 سالن و زمین با تلاش نمایندگان هرمزگان در مجلس امضا شده است.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار