سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان از اعزام ۲۰ تیم پزشکی به مناسبت دهه کرامت به مناطق محروم این استان خبر داد.
کد خبر: ۴۶۷۵۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱ 26 July 2017

به گزارش تابناک : ابوالقاسم جراره، سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان در بندرعباس عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت و در راستای محرومیت زدایی، 20 تیم پزشکی با همکاری جامعه بسیج پزشکان به مناطق محروم استان اعزام می شوند.

 

وی افزود: از مجموع تیم های پزشکی که فردا پنجشنبه(5 مرداد) به اقصی نقاط هرمزگان اعزام می شوند، چهار تیم متشکل از پزشکان متخصص و 16 تیم نیز پزشک عمومی هستند.

 

جراره، ارائه ویزیت، دارو و وسایل بهداشتی رایگان را ازجمله خدمات تیم های پزشکی اعزامی به مناطق محروم برشمرد و گفت: روند اعزام تیم های پزشکی تا پایان دهه کرامت ادامه خواهد داشت.

 

وی، برگزاری همایش«جاری زندگی» ویژه جشن ازدواج 120 زوج در بخش سندرک شهرستان میناب، دیدار خادمان رضوی با خانواده شهید عبدالحمیدسالاری در روستای سیرمند شهرستان حاجی آباد، حضورخدام  در کشتی سازی و مجتمع صنایع دریایی شهید درویشی، اهدا جهیزیه به 40 زوج و شرکت در همایش اهل سنت در روستای کرگان را از دیگر برنامه ها ذکر کرد.

 

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در هرمزگان افزود: اعزام دو زوج برای ماه عسل به مشهد مقدس، محفل انس با قرآن با حضور قاری حرم امام رضا(ع) در شهر بندری کوهستک، همایش حبیب الله ویژه کسبه و اصناف در امامزاده شاه محمد تقی بندرعباس و کلنگ زنی پروژه مخزن آب بتنی در بخش تخت بخش دیگری از برنامه هاست.

 

وی، شرکت در برنامه «پیمان دوستی» ویژه نوجوانان در حسینیه انصار بندرعباس، افتتاح طرح هایی در جزایر لاوان و سیری، حضور خدام بر روی عرشه ناو خارگ و جماران، استقرار 10 دوربین مجازی در نقاط پرتردد شهر بندرعباس، اجرای سرود میدانی و افتتاح 9 کانون خادم یاری در دهستان شمیل را از شاخص ترین برنامه های دهه کرامت در هرمزگان اعلام کرد.

 





منبع : شبستان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار