سرپرست نمایندگی بنیاد امام رضا (ع) در گلستان از راه‌یابی ١١فیلم به بخش رقابتی نهمین جشنواره پویانمایی رضوی خبر داد.
کد خبر: ۴۶۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 24 July 2017
سرپرست نمایندگی بنیاد امام رضا (ع) در گلستان از راه‌یابی ١١فیلم به بخش رقابتی نهمین جشنواره پویانمایی رضوی خبر داد.

قاسم قندهاری، افزود: از ٤٥ فیلم رسیده به دبیرخانه نهمین جشنواره پویانمایی رضوی پس از داوری اولیه، ١١ اثر انیمیشنی به بخش رقابتی جشنواره راه یافت.  

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ادامه داد: اثر "درخت آسمانی" به کارگردانی صبا سیدپورگرمرودی از مازندران، فیلم "رستگاری" به کارگردانی محمد افشار نژاد و ٢ انیمیشن "سلام " و "درخت بادام" به کارگردانی عباس عباسی وزین از خراسان رضوی، "زبان دل" به کارگردانی فرزانه محمودی و ٢ فیلم"رضا" و"نور" به کارگردانی یاشار شاملو از گیلان ازجمله آثاریست که به بخش رقابتی رسیدند.

قندهاری اضافه کرد: فیلم‌های "غریبه" به کارگردانی مهدی آقاجانی از تهران، "فانوس دریایی" به کارگردانی فهیمه نیکومنظر از همدان، "قاصدک" به کارگردانی زهرا میرزایی خواه از بوشهر و "دعای کودکی" به کارگردانی علی رخشانی از گلستان هم پس از داوری اولیه به بخش رقابتی نهمین جشنواره پویانمایی رضوی راه یافتند.

وی به اعلام اسامی داوران نهمین جشنواره پویانمایی رضوی اشاره کرد و گفت: سعید توکلیان و اسماعیل شرعی داوران بخش فیلم و فیلم‌نامه‌نویسی نهمین جشنواره پویانمایی رضوی هستند.

سرپرست نمایندگی بنیاد امام رضا (ع) در گلستان با اعلام این نکته که ۱۲۴ اثر به نهمین جشنواره پویانمایی رضوی در گلستان ارسال‌شده، افزود: از این تعداد ٢٤اثر متعلق به گلستان است.

وی در خاتمه یادآور شد: از ۱۷ استان، ۱۲۴ اثر اعم از فیلم و فیلم‌نامه پویانمایی به دبیرخانه رسیده است که این آثار شامل ۴۵ اثر انیمیشنی و ۷۹ فیلم‌نامه است که نسبت به سال گذشته ۳۲ درصد رشد داشته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار