نماینده شرق هرمزگان در مجلس با بیان اینکه بسیاری از مدارس تخریبی استان در شرق هرمزگان قرار دارد، گفت: مدارس شرق هرمزگان شرایط بحرانی دارند.
کد خبر: ۴۶۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ 23 July 2017
به گزارش تابناک : سید مصطفی ذوالقدر صبح یکشنبه در بازدید از مدارس حوزه شرق استان هرمزگان با اشاره به وضعیت نامناسب مدارس شرق استان هرمزگان گفت: به همراه نمایندگان اداره کل نوسازی مدارس از وضعیت فضاهای آموزشی تخریبی در شهرستانهای میناب، رودان، سیریک، جاسک و بشاگرد بازدید کرده و از وضع موجود کاملا مطلع هستم.

وی عنوان کرد: شهرستان میناب و رودان مدارس تخریبی زیادی دارند در سیریک هم بخش بمانی و روستای کندال مدرسه هایشان تخریبی است. لذا انتظار حمایت بیشتر از دولت برای رفع این معضل در شرق استان داریم. در جاسک و بشاگرد هم کمبود فضای آموزشی محسوس است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده حوزه شرق استان افزود: متاسفانه برخی مدارس در این حوزه شرایط بحرانی دارند که اگر حمایت ویژه ای صورت نگیرد ،فاجعه  به بار خواهد آمد.

حجت الاسلام ذوالقدرخاطرنشان کرد: اواخر سال گذشته سقف دو مدرسه در هشتبندی و زهوکی فرو ریخت که بحمدالله بخیر گذشت و البته از اینکه اداره کل نوسازی مدارس این پروژه ها را به سرعت آغاز کرد جای تقدیر و تشکر را دارد.

وی اعلام آمادگی کرد که موضوع را از طریق مراجع ذیربط پیگیری کند.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار