مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان گفت: 108 درصد درآمدهای مالیاتی استان در سال گذشته محقق شد که از این میزان 50 درصد مازاد آن به هرمزگان بازگشت.
کد خبر: ۴۶۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶ 22 July 2017
به گزارش تابناک : شاکررضا مریدی شنبه در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز هرمزگان، میزان مالیات وصول شده در سال گذشته را حدود یک هزار و 700 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: استان در سال جاری باید 2 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی کسب کند.
وی با بیان اینکه حدود 7 تا 9 دستگاه وظیفه کسب درآمد برای استان را بر عهده دارند، ادامه داد: 90 درصد درآمدهای هرمزگان توسط امور مالیاتی تامین می شود.
مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان اضافه کرد: بازگشت 50 درصد مازاد درآمدهای استان مشروط به اجرای تعهد همه دستگاه ها در وصول درآمدها است.
* بنگاه های اقتصادی می توانند مالیات خود را در طرح های عمرانی هزینه کنند
وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص هزینه کرد مالیات بنگاه های اقتصادی در طرح های عمرانی گفت: آمادگی انجام این کار وجود دارد و مودیان مالیاتی و اداره های دولتی می توانند با هماهنگی این اداره کل پول مالیات را در طرحهای عمرانی هزینه کنند.
مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان خاطر نشان کرد: ذیحساب اداره ای که پول را در طرح های عمرانی استان هزینه کرده باید واریز وجه را به حساب اداره متبوع خود تایید کند.
مریدی عنوان کرد: استان ها از این فرصت که در قانون برنامه ششم توسعه وجود دارد برای اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی خود استفاده می کنند.
وی اظهار داشت: این برنامه دارای جزییات بیشتری است که اداره های دولتی و بنگاه های اقتصادی می توانند اطلاعات لازم را از اداره امور مالیاتی استان کسب کنند.
به گفته مدیرکل امور مالیاتی هرمزگان، استان با همکاری مردم و رسانه ها در طرح خود اظهاری توانسته رتبه دوم کشور را با دریافت حدود 37 هزار خود اظهاری کسب کند.
وی مودیان مالیاتی را شریکان اقتصادی اداره امور مالیاتی هرمزگان خواند و ادامه داد: اخذ مالیات به هر قیمتی صحیح نیست و تلاش داریم با شناسایی راه های فرار مالیاتی فشار را بر مودیان مالیاتی استان کاهش دهیم.
رئیس مرکز هرمزگان خبرگزاری جمهوری اسلامی هم در این دیدار اظهار داشت: این خبرگزاری در راستای وظایف خود و کمک و همراهی با مردم و مسئولان در سال گذشته بیشترین اخبار در حوزه اقتصادی را تولید کرد.
خلیل تنیده با شاره به سابقه وتوانمندی ایرنا در عرصه های مختلف خبری افزود: همه تلاش این رسانه کمک به مسئولان برای حل مشکل های مردم است تا آنان با آرامش به فعالیت های خود بپردازند.





منبع : ایرنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار