معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: طرح سلامت ونشاط بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی هرمزگان تصویب شد.
کد خبر: ۴۶۱۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 17 July 2017
به گزارش تابناک : بهروز اکرمی در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان هرمزگان توجه به ورزش بانوان را بسیار مهم دانست و اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه بانوان مولد جامعه آینده هستند و لازمه جامعه سالم و تندرست به لحاظ جسم و روح وجود مادرانی تندرست و با نشاط است، توجه ویژه مسئولان به ورزش بانوان به خصوص بانوان شاغل امری ضروری است.

وی ورود دولت به همه زمینه های فرعی و امور بدیهی روزمره زندگی افراد را رویه ای نامناسب دانست و افزود: دولت  فقط باید سیاست گذار باشد و ورود به همه موارد نه عقلانی و نه علمی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با اشاره به مطالبات جامعه زنان در راستای توسعه ورزش، عنوان کرد: افزایش امکانات ورزشی جهت رفع نیازهای زنان، همسویی باشگاه های دولتی برای کارکنان با هماهنگی دستگاه ها ، افزایش تعداد مربیان متخصص زن در امور ورزش در سطح منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی، پژوهش در حوزه زنان و ورزش و تخصیص منابع ممکن برای ورزش بانوان و تربیت و آموزش مربیان خانم از مطالبات جامعه زنان در راستای توسعه ورزش به شمار می ‌رود.

اکرمی با تاکید با اشاره به نقش زنان به عنوان نیمی از منابع انسانی، تصریح کرد: یکی از شاخصه‌ های توسعه یافتگی کشورها میزان مشارکت و نقشی است که زنان در آن کشور دارا هستند و باید گفت زنان، مدیران عاطفی خانواده‌ها هستند.

وی با تاکید بر اینکه نقش رسانه‌ها در این بخش بسیار تاثیرگذار است، گفت: باید تاثیر ورزش بر سلامت جامعه بخصوص بانوان ، توسط رسانه‌ها پررنگ نشان داده شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان نیز در این نشست، بیان داشت: ‌بانوان ورزشکار می‌توانند نقش بسیار موثری در عرصه‌های کشوری، بین‌المللی و جهانی ایفا کنند و با توجه به اینکه نگاه دولت تدبیر و امید به ورزش بانوان، نگاهی مثبت است، انتظار می‌ رود با برنامه‌ ریزی منسجم و هدفمند، نقش بانوان به دلیل توانمندی، ارتقا داده شود و این مهم تنها با تلاش و همت همه جانبه خود بانوان میسر می‌شود.

زهرا یعقوب نژاد خاطرنشان کرد: در این نشست، طرح سلامت و نشاط بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی به نام  (نسیم تندرستی) در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان هرمزگان مصوب و مقررشد دستگاه های اجرایی ضمن شناسایی افراد و ارزیابی اماکن ورزشی اختصاصی برای بانوان شاغل طبق برنامه ریزی اداره کل ورزش جوانان و معرفی مربیان کارورز از ابتدای مرداد ماه این طرح را در دستگاه های اجرایی، برگزار کنند.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار